بزرگ‌ترین انتقال اتریوم! علت انتقال ۳۵۰۰۰ اتریوم به صرافی کراکن چیست؟

  • توسط: admin
بزرگ‌ترین انتقال اتریوم! علت انتقال ۳۵۰۰۰ اتریوم به صرافی کراکن چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد اتریوم بزرگ‌ترین انتقال ETH خود، در سال ۲۰۲۴ را انجام داده و ۳۵,۰۰۰ توکن به ارزش ۹۴.۰۷ میلیون دلار را به صرافی کراکن منتقل کرده است. این انتقال در حالی انجام شده که شایعاتی درباره کاهش نرخ بهره فدرال و تاریخ سررسید اختیار معاملات اتریوم وجود دارد.

این بنیاد طی چند ماه گذشته، ۲۵۱۶ اتریوم از دارایی‌های خود را فروخته و انتقال اخیر، بزرگ‌ترین حرکت آن در سال جاری بوده است که به دلیل حجم بالا، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است.

بنیاد اتریوم در طول تاریخ خود نشان داده که در زمان‌های اوج بازار، مقادیر زیادی از اتریوم را می‌فروشد. برای مثال، در نوامبر ۲۰۲۱، حدود ۲۰,۰۰۰ توکن را در اوج بازار فروخت و در سال ۲۰۱۷ نیز ۷۰,۰۰۰ اتریوم را در اوج رشد بازار به فروش رساند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

این تصمیم‌ها به‌عنوان یک استراتژی در نظر گرفته شده‌اند؛ زیرا بهینه‌سازی موقعیت مالی بنیاد در شرایط بازار انجام می‌شود. به تازگی نیز، این بنیاد در ماه جولای ۹۲,۵۰۰ اتریوم را به یک کیف پول جدید منتقل کرده است.

در حال حاضر،‌ قیمت اتریوم با ۳.۱۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۲۷۵۱ دلار قرار دارد. در این میان، برخی تحلیل‌گران معتقدند که این حرکت بنیاد با انتظارات مربوط به کاهش نرخ بهره فدرال مرتبط است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در سخنرانی خود به تغییرات احتمالی سیاست‌ها اشاره کرده که باعث افزایش قیمت بیت‌کوین و اتریوم شده است.

علاوه بر این، تاریخ سررسید ۱۴۰,۰۰۰ قرارداد آپشن اتریوم نیز بازار را ناپایدار کرده است و همین امر به افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جهت‌گیری قیمت اتریوم در آینده نزدیک منجر شده است.

همچنین، توسعه‌دهندگان اتریوم به یک به‌روزرسانی جدید با نام فولو‌-اوساکا (Fulu-Osaka) اشاره کرده‌اند که ممکن است تأثیرات مهمی بر عملکرد شبکه اتریوم داشته باشد. این موضوع نیز ممکن است علاقه‌مندی بیشتری به اتریوم ایجاد کند و تأثیر مثبتی بر قیمت آن داشته باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات