کامالا هریس با واکنش شدید روبرو شد

  • توسط: admin
کامالا هریس با واکنش شدید روبرو شد


کامالا هریس به دلیل پیشنهاد مالیاتی بلندپروازانه خود با واکنش شدید رهبران ارزهای دیجیتال زیر سوال رفته است که آیا موضع او در مورد ارزهای دیجیتال واقعی است یا خیر.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، با انتقادهای فزاینده ای به دلیل پیشنهادهای اقتصادی اخیر خود مواجه است، که جنجال هایی را در مورد حمایت او از طرح مالیاتی جاه طلبانه جو بایدن و موضع او در قبال مقررات ارزهای دیجیتال، به علاوه پیوستن رهبران ارزهای دیجیتال که تلاش های هریس برای بازنشانی کریپتو را تهدید می کنند، برانگیخته است. کامالا هریس اخیراً به طور علنی از پیشنهاد تاریخی بایدن در مورد مالیات 44.6 درصدی بر عایدی سرمایه حمایت کرد که شامل مالیات 25 درصدی بر سودهای محقق نشده برای افراد دارای دارایی خالص بالا است. در همین حال، آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا، از این پیشنهاد انتقاد کرد و آن را “زیبا کمونیستی” خواند. او همچنین استدلال کرد که این نشان دهنده سرکوب شرکت های فردی به نفع یک سیستم بوروکراتیک غیرشخصی است.

بیل مورگان، وکیل XRP، از هریس به دلیل افزایش مالیات پیشنهادی‌اش در بحبوحه افزایش پرونده‌های ورشکستگی در ایالات متحده انتقاد کرد، که به عنوان راه‌حلی بسیار ساده برای مشکلات اقتصادی پیچیده مورد تمسخر قرار گرفته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات