گولم ۸ هزار اتریوم دیگر را به صرافی‌ها فرستاد! قیمت ETH تحت تأثیر قرار می‌گیرد؟

  • توسط: admin
گولم ۸ هزار اتریوم دیگر را به صرافی‌ها فرستاد! قیمت ETH تحت تأثیر قرار می‌گیرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدرس اتریوم پروژه گولم (Golem) که به دوران عرضه اولیه این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد، بار دیگر فعال شده و در هفته گذشته، بیش از ۸ هزار اتریوم به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس منتقل کرده است.

این آدرس چندامضایی در ماه گذشته تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار اتریوم جابجا کرده و فشار فروش قابل‌توجهی بر قیمت این ارز دیجیتال وارد نموده است. در حال حاضر، این آدرس همچنان حدود ۲۲۸۳۴ اتریوم به ارزش ۶۰ میلیون دلار در اختیار دارد.

پروژه گولم که به عنوان یک بازار غیرمتمرکز برای قدرت محاسباتی شناخته می‌شود، در دوران هیجان عرضه اولیه، ۸۲۰ هزار اتریوم جمع‌آوری کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

فعالیت مجدد این آدرس در حالی رخ می‌دهد که نهنگ‌های اتریوم نیز اخیراً به شدت در حال فروش دارایی‌های خود هستند. طی ماه گذشته، یکی از نهنگ‌های بزرگ اتریوم حدود ۴۰ هزار ETH را به صرافی‌ها منتقل کرده که نشان‌دهنده کاهش علاقه سازمانی به اتریوم است.

علاوه بر این‌ها، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم نیز پنجمین روز متوالی خروج سرمایه را ثبت کرده‌اند که نشان‌دهنده کاهش مشارکت سازمانی در بازار این آلت‌کوین است.

روز چهارشنبه، صندوق ETF اتریوم شرکت گری‌اسکیل (ETHE) با خروج ۳۱ میلیون دلار سرمایه مواجه شد. شایان ذکر است، از زمان راه‌اندازی در ماه گذشته، بیش از ۲.۵ میلیارد دلار از این ETF خارج شده است.

به نظر می‌رسد که بیشتر این سرمایه‌ها به سمت صندوق ETF اتریوم شرکت بلک‌راک (ETHA) سرازیر شده که از زمان راه‌اندازی، بیش از یک میلیارد دلار ورودی داشته است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات