رونمایی از هایدرا و جوایز میلیونی! آیا کاردانو در آستانه یک انفجار قیمتی است؟

  • توسط: admin
رونمایی از هایدرا و جوایز میلیونی! آیا کاردانو در آستانه یک انفجار قیمتی است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در پایان هفته اخیر، حمایت قوی‌ای را تجربه کرد که مانع از کاهش بیشتر آن شد و باعث شد تا در آستانه شروع یک روند صعودی قرار بگیرد.

همزمان با این تحولات، رویداد بلاکچینی RareEvo که از ۱۵ تا ۱۷ آگوست در لاس‌وگاس برگزار شد، چشم‌انداز روشنی از آینده شبکه کاردانو و به‌روزرسانی هایدرا (Hydra) ارائه داد که ممکن است بر احساسات مثبت بازار تأثیرگذار بوده باشد.

در این رویداد، فناوری هایدرا به‌عنوان یک راه‌حل لایه دوم برای افزایش مقیاس‌پذیری شبکه کاردانو به نمایش درآمد. هایدرا موفق شد بازی DOOM را با ۳۵ فریم و ۳۵ تراکنش در ثانیه (TPS) اجرا کند و در اوج خود به ۱,۶۶۳ تراکنش در ثانیه رسید و بیش از ۳ میلیون تراکنش را در یک ساعت پردازش کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

علاوه بر این، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیرا جایزه‌ای ۱ میلیون دلاری را برای فردی که بتواند کیف پول کاغذی لیس (Lace Paper Wallet) این پروژه را هک کند، تعیین کرده است.

این اعلامیه هیجان زیادی در جامعه کاردانو ایجاد کرده و بسیاری بر این باورند که تحولات اخیر موجب رشد چشمگیر این ارز دیجیتال خواهد شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت کاردانو ۰.۸ درصد کاهش یافته و به ۰.۳۳۲۱ دلار رسیده است. این کاهش در چارچوب یک کانال نزولی در نمودار ۴ ساعته اتفاق افتاده که نشان‌دهنده یک روند نزولی کوتاه‌مدت است. با این حال، اگر حجم معاملات کافی باشد، احتمال شکست کانال نزولی از بالا افزایش می‌یابد.

قیمت کاردانو احتمالاً در مرز پایینی کانال نزولی، حدود ۰.۳۱۸۸ دلار، حمایت خواهد شد. اگر این سطح شکسته شود، ممکن است قیمت به سمت حمایت بعدی کاهش یابد. از سوی دیگر، اگر کندل قیمت بالاتر از ۰.۳۳۸۰ دلار بسته شود، می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی در میان‌مدت با هدف ۰.۳۶ دلار باشد.

به‌طور کلی، احساسات بازار کاردانو به صعودی تغییر کرده است؛ زیرا نقشه لیکوییدیشن صرافی‌ها برای کاردانو نشان می‌دهد که بیشتر معامله‌گران مارجین بر روی افزایش قیمت این دارایی شرط‌بندی کرده‌اند.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس، تقریباً ۸.۴ میلیون دلار در پوزیشن‌های لانگ و حدود ۷ میلیون دلار در پوزیشن‌های شورت قرار دارد.

این عدم تعادل نشان می‌دهد که بازار به‌طور کلی به افزایش قیمت کاردانو امیدوار است. همچنین، بیشتر پوزیشن‌های لانگ در محدوده ۰.۳۲۶ دلار باز شده که با سطح حمایت فعلی مطابقت دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات