طلا به سقف تاریخی 2,500 دلار در هر اونس رسید؛ آیا بیت کوین نیز با آن هم مسیر می‌شود؟

  • توسط: admin
طلا به سقف تاریخی 2,500 دلار در هر اونس رسید؛ آیا بیت کوین نیز با آن هم مسیر می‌شود؟


عصر امروز، سرمایه‌گذاران بیت کوین در گشایش بازار وال استریت، تغییری در روند رنج 24 ساعت گذشته این دارایی مشاهده نکردند؛ اما طلا توانست رکورد جدیدی از خود به ثبت برساند و به سقف تاریخی 2,500 دلار برسد.

Filbfilb، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی DecenTrader، در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت: «واقعیت این است که بیت کوین نسبت به اخبار خوب فعلاً واکنشی نشان نداده است.»

سقف تاریخی 2,500 دلار برای طلا

او در ادامه صحبت‌های خود به عملکرد بهتر طلا و سهام نسبت به بیت کوین، در حال حاضر اشاره کرد. لازم به ذکر است که از ابتدای سال تا به امروز، طلا 21 درصد افزایش یافته است – البته هنوز هم کمتر از 38 درصد رشد بیت کوین است.

از سوی دیگر، چارلز ادواردز، بنیانگذار صندوق دارایی دیجیتال Capriole Investments، لحن مثبت‌تری از خود نشان داد و خواستار «صبر بیشتر» شد و در عین حال اذعان کرد که بهبود قیمت بیت کوین از کف بلندمدت خود در ابتدای ماه اوت «کمتر از دارایی‌های دیگر بوده است».

با این حال، پیش از این، ادواردز عنوان کرده بود که در نهایت بیت کوین باید با توجه به سوابق تاریخی، از رشد طلا پیروی کند. او عقیده دارد که فاصله بین حرکت طلا و بیت کوین حدود سه ماه است.

در همین حال، بنجامین کوئن، مدیر عامل و بنیانگذار Into the Cryptoverse، با مقایسه عملکرد قیمت بیت کوین با سهام، به بررسی چرخه‌های قبلی بازار پرداخت. او در توییتی در با اشتراک نمودار S&P 500 نوشت:

برای یادآوری باید بگویم که در سال 2019، سالی که فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داد، بیت کوین مسیر خود را از SPX جدا کرد.

خرید و فروش آسان پکس گلد در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید پکس گلد

کوئن به تصمیم احتمالی فدرال رزرو ایالات متحده در سال جاری اشاره کرد که بازارها آماده‌ی کاهش نرخ بهره در ماه آینده هستند.

او اضافه کرد: «بسیاری از مردم طوری رفتار می‌کنند که انگار چنین رویدادهایی بی‌سابقه است؛ اما دقیقاً همین اتفاق در چرخه گذشته رخ داد.»

او بازه زمانی سال 2025 را برای بازگشت همبستگی مثبت بین این دو دارایی ارائه کرد.

در همین حال، توور دمیستر، تحلیلگر قدیمی بیت کوین، گفت که یک روند نزولی جدید می‌تواند به راحتی بار دیگر به بازار بیت کوین آسیب بزند. او در این باره نوشت: برای روشن شدن موضوع باید بگویم که خونریزی احتمالاً تمام نشده است! پولبک تا 45 هزار دلار غیر قابل تصور نیست؛ اگر شاهد فروش شدید در بازارهای سهام باشیم. حتماً کمربندهای ایمنی خود را بسته باشید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
4 ایردراپ بزرگ در روزهای پایانی ماه اکتبر
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
این 3 آلت کوین را در هفته آخر اکتبر زیر نظر داشته باشید
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
پیشنهاد ویتالیک بوترین برای محافظت از تمرکززدایی اتریوم
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات