ورود استیبل‌کوین USDC به دنیای اپل؛ انقلابی بزرگ در پرداخت‌های دیجیتال!

  • توسط: admin
ورود استیبل‌کوین USDC به دنیای اپل؛ انقلابی بزرگ در پرداخت‌های دیجیتال!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل در به‌روزرسانی جدید خود برای iOS ۱۸.۱، امکان انجام تراکنش‌های بدون تماس (NFC) را برای تمامی برنامه‌ها فعال کرده که این تغییر می‌تواند به نفع استیبل‌کوین یو‌اس‌دی کوین (USDC) باشد.

جرمی آلیر، مدیرعامل شرکت سیرکل (Circle) که صادرکننده این استیبل‌کوین است، در پستی اشاره کرده که این تغییرات به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا از USDC به عنوان یک روش پرداخت در آیفون‌های خود استفاده کنند.

این به‌روزرسانی بر تراکنش‌های درون فروشگاهی، مانند پرداخت‌ها، خرید بلیط‌ رویدادها و شناسه‌های دانشجویی تأثیر می‌گذارد و نه تنها امنیت و حریم خصوصی را تقویت می‌کند، بلکه به توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا از فناوری NFC برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنند.

پیش از این، استفاده از قابلیت NFC تنها در برنامه‌های اپل‌پی (Apple Pay) و اپل ولت (Apple Wallet) امکان‌پذیر بود.

اگرچه اپل مستقیماً به USDC اشاره نکرده، اما آلیر بیان کرد که این به‌روزرسانی می‌تواند استفاده از USDC را در پرداخت‌های روزمره افزایش دهد.

در واقع، این تغییرات ممکن است باعث ادغام بیشتر فناوری بلاکچین در کسب‌وکارهای سنتی شده و پذیرش USDC را در بین معامله‌گران و فعالان بازار افزایش دهد.

علاوه بر این، این حرکت می‌تواند به افزایش پذیرش آلت‌کوین‌ها کمک کند، به ویژه اگر بانک‌های بزرگی مانند گلدمن ساکس و مورگان استنلی در زمینه ورود به بازار کریپتو ثابت‌قدم باشند.

در کل، این به‌روزرسانی اپل ممکن است موجی از پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال را به همراه داشته باشد و به ادغام فناوری‌های جدید در سیستم‌های مالی سنتی کمک کند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات