هولدرهای بزرگ دوباره دست به کار شدند؛ انباشت بیت‌کوین سرعت گرفت!

  • توسط: admin
هولدرهای بزرگ دوباره دست به کار شدند؛ انباشت بیت‌کوین سرعت گرفت!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای در حال انباشت و نگهداری بیت‌کوین (BTC) هستند. این تغییر رویکرد به انباشت، تحت تأثیر احساسات مثبت سرمایه‌گذاران و نتایج شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده قرار دارد.

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ و سازمانی در حال افزایش ذخایر بیت‌کوین خود هستند. این روند از زمانی که بیت‌کوین در ماه مارس به بالاترین سطح تاریخی خود رسید و سپس، دوره‌ای از توزیع عرضه آغاز شد، به تدریج معکوس شده است.

طبق گزارش‌ها، هولدرهای بلندمدت (LTH) که در زمان اوج‌گیری تاریخی قیمت بیت‌کوین نقش کلیدی در افزایش آن داشتند، اکنون پس از یک دوره فروش سنگین، دوباره به هولد کردن این ارز دیجیتال روی آورده‌اند. این تغییر رویکرد در انتقال بیش از ۳۷۴,۰۰۰ بیت‌کوین به وضعیت LTH طی سه ماه گذشته به وضوح مشهود است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

با وجود توزیع تهاجمی از آوریل تا جولای، قیمت اسپات بیت‌کوین همچنان بالاتر از هزینه پایه سرمایه‌گذاران فعال است که خوش‌بینی آنها به حرکت مثبت بازار را نشان می‌دهد.

خوان لئون، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در بیت‌وایز، می‌گوید:

چشم‌انداز ۱۲ ماهه بیت‌کوین یکی از صعودی‌ترین چشم‌اندازهایی است که دیده‌ام. با ورود سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین (ETP)، شفافیت نظارتی و احتمال کاهش نرخ‌ بهره، بیت‌کوین می‌تواند به عنوان یک ابزار پوششی و محافظتی بلندمدت در برابر تورم ظاهر شود.

سرمایه ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین از ماه ژانویه تاکنون به بیش از ۱۷ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، احتمال کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو و حمایت‌های نظارتی بیشتر، خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال را تقویت کرده است.


منبع

بی‌این‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات