ETF های بیت کوین ایالات متحده به زودی در صدر سبد بیت کوین ساتوشی قرار خواهند گرفت

  • توسط: admin
ETF های بیت کوین ایالات متحده به زودی در صدر سبد بیت کوین ساتوشی قرار خواهند گرفت


ETF های بیت کوین در ایالات متحده هر ماه به طور متوسط ​​37510 بیت کوین به دارایی های خود اضافه می کنند و به زودی می توانند از دارایی های تخمینی ساتوشی ناکاموتو پیشی بگیرند.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ در نموداری که در ماه آگوست در X منتشر شد، نوشت: صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) مستقر در ایالات متحده ممکن است به زودی در مجموع بیت کوین های بیشتری نسبت به خالق این ارز دیجیتال ساتوشی ناکاموتو داشته باشند. به ارزش حدود 55.1 میلیارد دلار با قیمت فعلی حدود 60500 دلار، آنها به حدود 1.1 میلیون بیت کوین نزدیک می شوند که خالق مرموز در مراحل اولیه داشت. 2025، پیشی گرفتن از دارایی های ناکاموتو یک سال پس از اولین راه اندازی.

بالچوناس نوشت، با این حال، بالچوناس معتقد است که این سرمایه ها می توانند در اوایل اکتبر از ناکاموتو پیشی بگیرند. همچنان باقی خواهد ماند، ETFها ممکن است از مجموع دارایی های بیت کوین ناکاموتو پیشی گرفته باشند، زیرا برخی تخمین ها دارایی سازنده را به 600000 بیت کوین در 20000 کیف پول می رساند، هیچکس چنین نبود. بیت کوین ناکاموتو از آنجایی که خالق بیت کوین از یک کیف پول جدید برای دریافت پاداش 50 بیت کوین برای هر بلوک استخراج شده در روزهای اولیه بیت کوین استفاده کرد، ناکاموتو بزرگترین ماینر در آن زمان بود و این روند در مقایسه با منابع امروزی کمتر مورد نیاز است، از ژانویه، 11 ETF بیت کوین در مجموع 17.35 میلیارد دلار ورودی خالص داشته اند که شامل 19.49 میلیارد دلار خروجی خالص از ETF پیشرو Grayscale Bitcoin Trust است.

صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین iShares BlackRock با افزایش ۲۰.۳۳ میلیارد دلار بیت‌کوین تا ماه اوت، بیشترین ورودی‌ها را داشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات