دریافت وام‌های کلان برای خرید اتریوم؛ سرمایه‌گذاران بزرگ منتظر جهش قیمت هستند!

  • توسط: admin
دریافت وام‌های کلان برای خرید اتریوم؛ سرمایه‌گذاران بزرگ منتظر جهش قیمت هستند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یکی از معامله‌گران ارز دیجیتال از تاریخ ۱۱ آگوست، برای خرید بیش از ۴۴۵۹ اتریوم (ETH)، نزدیک به ۱۲ میلیون دلار در قالب سه استیبل‌کوین وام گرفته است. این اقدام نشان‌دهنده خوش‌بینی و اعتماد او به عملکرد آتی این ارز دیجیتال است.

همان‌طور که می‌دانید، معامله‌گران می‌توانند دارایی‌های خود را به عنوان وثیقه برای قرض گرفتن ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله استیبل‌کوین‌ها، استفاده کنند و با استفاده از این وام‌ها، پوزیشن‌های خرید ایجاد نمایند.

به این ترتیب، سرمایه‌گذاران می‌توانند رمزارزهای مورد نظر خود را خریداری کرده و پس از افزایش قیمت، آنها را بفروشند و با بازپرداخت وام، سود کسب کنند. اخیراً چنین عملیاتی توسط پنجمین سرمایه‌گذار ثروتمند کریپتو در جهان انجام شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

پلتفرم اطلاعاتی لوک‌آن‌چین در تاریخ ۱۳ آگوست گزارش کرد که این معامله‌گر به ترتیب ۶.۶ میلیون دلار، ۲.۷ میلیون دلار و ۲.۵ میلیون دلار در قالب استیبل‌کوین‌های USDC، USDT و DAI وام گرفته است.

شایان ذکر است که سقوط بازار در ۵ آگوست منجر به لیکویید شدن ۸.۰۶ میلیون دلار از سرمایه این معامله‌گر شد؛ با این حال، دیدگاه صعودی او نسبت به اتریوم تغییری نکرده و همچنان به انباشت این ارز دیجیتال ادامه می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۲۷۲۵ دلار معامله می‌شود. قیمت اتریوم طی ۳۰ روز گذشته نزدیک به ۱۵ درصد کاهش یافته، اما اخیراً با تشکیل کف‌های بالاتر، شروع به صعود کرده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ به ۶۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید.

مجموعه‌ای از اندیکاتورهای تکنیکال نیز از این پیش‌بینی حمایت می‌کنند، اما باید توجه داشت که پیشرفت سایر بلاکچین‌ها و جذب سرمایه توسط آن‌ها می‌تواند مانع دستیابی اتریوم به این پیش‌بینی شود.

همچنین، عدم قطعیت‌های مربوط به اقتصاد کلان نیز می‌تواند بر روند رسیدن اتریوم به این سقف‌ها تأثیر بگذارد. لذا، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید محتاط باشند و از ایجاد پوزیشن‌های دارای اهرم بیش از حد خودداری کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات