حرکت کرو فایننس به سوی پایداری؛ نرخ انتشار سالانه توکن CRV کاهش یافت!

  • توسط: admin
حرکت کرو فایننس به سوی پایداری؛ نرخ انتشار سالانه توکن CRV کاهش یافت!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم کرو فایننس (Curve Finance) که به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز و بازارساز خودکار (AMM) فعالیت می‌کند، میزان انتشار سالانه توکن کرو دائو (CRV) را به ۱۶۲.۷ میلیون توکن کاهش داده است.

این پنجمین سال متوالی است که میزان انتشار این توکن کاهش می‌یابد. در زمان راه‌اندازی این توکن در سال ۲۰۲۰، میزان انتشار سالانه آن برابر با ۲۷۴ میلیون توکن بود.

این کاهش در میزان انتشار، عرضه کل توکن‌های کرو دائو را به ۲.۰۹ میلیارد توکن رسانده است. از این مقدار، حدود ۹۳۰ میلیون توکن به طور دائمی در پلتفرم قفل شده و عرضه در گردش فعلی حدود ۱.۱۶ میلیارد توکن است که با پایان همه دوره‌های وستینگ (vesting) مطابقت دارد.

کاهش انتشار توکن و پایان دوره‌های وستینگ به این معنی است که تورم سالانه توکن کرو دائو از ۲۰ درصد به حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

خرید سریع CRV!
با یک کلیک کرو دائو (CRV) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید CRV

این تغییرات همزمان با یک نقطه عطف برای سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) کرو رخ داده است؛ برای اولین بار، درآمدهای سازمان کرو از میزان انتشار توکن پیشی گرفته است. این موضوع نشان‌دهنده حرکت اکوسیستم کرو به سوی پایداری بیشتر است.

علاوه بر این، افزایش تعداد توکن‌های قفل شده نشان می‌دهد که کاربران این اکوسیستم تمایل دارند به طور بلندمدت با این پلتفرم همراه باشند و تعهد بیشتری به توسعه آن دارند.

در نهایت، شایان ذکر است که در ۲۸ ژوئن، کرو فایننس مکانیسم توزیع کارمزد خود را به استیبل‌کوین بومی crvUSD تغییر داده است. هدف از این تغییر، تشویق کاربران و افزایش کارایی و ادغام این استیبل‌کوین در اکوسیستم کرو بوده است.

به گفته بنیان‌گذار کرو فایننس، کاربران اکنون می‌توانند کارمزدها را با یک استیبل کوین دلاری دریافت کنند که این فرآیند را به طور قابل‌توجهی ساده‌تر می‌کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات