چرا ترامپ در مصاحبه خود با ایلان ماسک، هیچ اشاره‌ای به رمزارزها نکرد؟

  • توسط: admin
چرا ترامپ در مصاحبه خود با ایلان ماسک، هیچ اشاره‌ای به رمزارزها نکرد؟


ایلان ماسک مدت‌هاست که به عنوان یکی از حامیان ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. با این حال، اخیراً دونالد ترامپ نیز به هواداری از این دارایی‌ها، به خصوص بیت کوین پرداخته است. این می‌تواند پیشرفتی فوق‌العاده باشد؛ زیرا ترامپ در زمان ریاست‌جمهوری خود، دیدگاهی کاملاً متفاوت داشت.

در آن زمان، او این طبقه دارایی را «کلاهبرداری»، «پول غیرواقعی» و «فاجعه‌ای در انتظار وقوع» نامید. این روزها که او کمپین تبلیغاتی خود را پیش می‌برد، تبدیل به اولین کاندیدای ریاست‌جمهوری ایالات متحده شده است. او ماه گذشته در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل نیز سخنرانی مهمی داشت.

به همین دلیل است که بسیاری در جامعه کریپتو انتظار داشتند ترامپ در جلسه مصاحبه خود با ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) چیزی در مورد ارزهای دیجیتال بگوید. با این حال، چنین نشد و حامیان رمزارزها را ناامید کرد.

او هیچ اشاره‌ای به کریپتو نکرد، حتی یک کلمه! در عوض، بحث مفصلی در مورد مهاجرت، اقتصاد، هوش مصنوعی و رقیبش، کامالا هریس، بین او و ایلان ماسک شکل گرفت.

آیا این خبر بدی برای ارزهای دیجیتال است؟

اما این چه معنایی برای صنعت ارزهای دیجیتال دارد؟ اگر صادقانه به این موضوع نگاه کنیم، رمزارزها صرفاً وسیله‌ای برای رسیدن به هدف ترامپ هستند: ریاست‌جمهوری. او می‌داند که بسیاری از هولدرهای کریپتو در حال حاضر رای‌دهندگان واجد شرایط هستند، که بسیاری از آنها از موضع تقریباً جنگ‌طلبانه دولت بایدن در برابر صنعت کریپتو راضی نیستند.

در حالی که ممکن است ترامپ شخصاً در مورد کریپتو بی‌تعهد یا بی‌اطلاع باشد، او ارزش دارندگان ارزهای دیجیتال و قدرت پولی که می‌توانند به کمپین تبلیغاتی او بیاورند را درک می‌کند. به همین دلیل است که دونالد ترامپ از بدبینی جامعه نسبت به بایدن، به نفع خود استفاده کرده است.

خرید و فروش آسان همستر کامبت در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید همستر کامبت

فراموش نکنیم که مدیران کسب‌وکارهای بزرگ کریپتویی با رئیس‌جمهور سابق در املاک مارآلاگو ملاقات می‌کنند، در حالی که قول دادند بیش از 100 میلیون دلار برای کمپین او جمع‌آوری کنند.

اینکه ترامپ حتی کلمه‌ای به رمزارزها در مصاحبه خود با ماسک اختصاص نداد، معنای خاصی برای کامیونتی کریپتو ندارد. او احتمالاً به خوبی می‌داند که حمایت جامعه رمزارزها چقدر ارزشمند است، اما از نظر ترامپ این دسته از دارایی‌ها هنوز یک موضوع انتخاباتی تعیین‌کننده نیستند.

منبع Polymarket

جالب اینجاست که شب گذشته افراد زیادی روی احتمال اینکه رمزارزها در طول مصاحبه بین ماسک و ترامپ مورد اشاره قرار گیرد، شرط‌بندی کردند. در واقع، طبق گفته Polymarket، افراد به این امکان 65 درصد شانس دادند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
4 ایردراپ بزرگ در روزهای پایانی ماه اکتبر
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
این 3 آلت کوین را در هفته آخر اکتبر زیر نظر داشته باشید
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
پیشنهاد ویتالیک بوترین برای محافظت از تمرکززدایی اتریوم
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات