رشد چشمگیر نرخ توکن‌سوزی اتریوم در ۲۰۲۴؛ نهنگ‌ها در انتظار جهش قیمت هستند!

  • توسط: admin
رشد چشمگیر نرخ توکن‌سوزی اتریوم در ۲۰۲۴؛ نهنگ‌ها در انتظار جهش قیمت هستند!


زمان مطالعه: 3 دقیقه

گزارش اخیر پلتفرم کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که روند توکن‌سوزی اتریوم (ETH) از ابتدای سال ۲۰۲۴ پیشرفت خوبی داشته است.

بر اساس این گزارش، شبکه اتریوم از آغاز سال جاری تا تاریخ ۵ آگوست، تعداد ۴۶۵،۶۵۷ توکن ETH را سوزانده است. همچنین، از زمان اجرای طرح بهبود شماره ۱۵۵۹ (EIP-۱۵۵۹) در ژوئن ۲۰۲۱، مجموعاً ۴.۳۶ میلیون توکن سوزانده شده است.

پیشرفت روند توکن‌سوزی اتریوم

گزارش‌ها حاکی از آنند که در مارس ۲۰۲۴، بیشترین نرخ توکن‌سوزی ماهانه در سال جاری ثبت شد (۱۴۷،۶۲۰ توکن)، اما این رقم همچنان کمتر از رکورد ماهانه توکن‌سوزی در ژانویه ۲۰۲۲ بود که به ۳۹۸،۰۶۱ توکن رسید. از طرفی، در ماه ژوئیه ۲۰۲۴، تعداد ۱۷،۱۱۴ توکن اتریوم سوزانده شد که پایین‌ترین سطح ماهانه در سال جاری بود و کاهشی ۳۵ درصدی نسبت به ماه ژوئن را نشان می‌داد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در همین حال، در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، تعداد ۱۰۷،۷۲۵ توکن ETH سوزانده شد که نسبت به سه‌ماهه اول، کاهشی ۶۷.۷ درصدی را تجربه کرده است. در سه‌ماهه اول سال، ۳۳۳،۵۵۵ توکن اتریوم سوزانده شده بود.

در این میان، صرافی یونی‌سواپ با سوزاندن ۷۱،۹۱۵ توکن در سال ۲۰۲۴، همچنان پیشتاز است. در جایگاه دوم، تراکنش‌های اتریوم قرار دارد که منجر به سوزاندن ۳۳،۵۳۸ توکن شده‌ است. تتر (USDT) و بنانا گان (BANANA) نیز به ترتیب با سوزاندن ۲۳،۳۳۲ و ۱۱،۰۶۰ توکن، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

روند قیمت اتریوم

اتریوم، به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اخیراً با کاهش شدید قیمت مواجه شده است. با این حال، تجزیه و تحلیل داده‌های بازار آتی توسط شرکت کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که احتمال تغییر این روند وجود دارد. افت اخیر قیمت اتریوم باعث لیکویید شدن حجم عظیمی از پوزیشن‌ها شده که از نوامبر ۲۰۲۲ بی‌سابقه بوده است. با بازنشانی احتمالی وضعیت بازار آتی، در صورت بازگشت تقاضا، احتمال افزایش قیمت در بلندمدت وجود خواهد داشت.

نهنگ‌های اتریوم در حال آماده‌سازی برای رشد قیمت این ارز دیجیتال

در همین حال، نهنگ‌های اتریوم آماده افزایش قیمت این ارز دیجیتال هستند.

بر اساس نمودار روزانه، قیمت اتریوم در حال رشد است. پس از نزول و بهبود در هفته گذشته، قیمت این آلت‌کوین تقریباً ۲۵ درصد نسبت به کف ماه آگوست افزایش یافته است. اگر خریداران در روز جاری کنترل بازار را به دست بگیرند و کندل قیمت بالای ۲۶۰۰ دلار بسته شود، امکان صعود به سمت ۳۳۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

البته، عدم وقوع این صعود نیز بسیار محتمل است. طبق داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، قیمت اتریوم در سطح جذابی قرار گرفته و ۶۶ درصد از آدرس‌های اتریوم در سود هستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که در روزهای آتی اقدام به فروش و برداشت سود خود کنند.

از طرفی، در پایان هفته گذشته، داده‌های کریپتو‌کوانت نشان داد که نهنگ‌های اتریوم در حال خرید هستند و ۷۵۷ هزار توکن به ذخایر خود افزوده‌اند که نشان‌دهنده خوش‌بینی آن‌ها نسبت به آینده است.

در حال حاضر، مقاومتی قوی در سطح ۲۷۰۰ دلار وجود دارد که عبور از آن برای ادامه روند صعودی ضروری است. در صورت شکسته شدن این مقاومت، قیمت به سمت ۳۵۰۰ دلار حرکت خواهد کرد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با افزایش ۲.۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۶۵۰ دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات