افزایش سود باز و شکستن مقاومت‌های کلیدی؛ سویی آماده فتح قله‌های بالاتر است!

  • توسط: admin
افزایش سود باز و شکستن مقاومت‌های کلیدی؛ سویی آماده فتح قله‌های بالاتر است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال سویی (SUI) به دلیل عملکرد خیره‌کننده خود در روزهای اخیر، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این توکن در ادامه صعود خود طی روز گذشته، رشدی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و به سقف ۰.۹۵۳ دلار رسید؛ با این حال، قیمت از زمان ثبت این سقف، تا ۰.۹ دلار اصلاح شده است.

افزایش قابل‌توجه ۹۲ درصدی شاخص سود باز سویی در روز گذشته و اعلامیه گری‌اسکیل (Grayscale) در ۸ آگوست مبنی بر راه‌اندازی یک صندوق تراست جدید برای سویی، از جمله عوامل اصلی رشد این رمزارز بوده‌اند.

شکست اخیر مقاومت کلیدی در نمودار قیمت نیز در این رشد بی‌تأثیر نبوده است. در تاریخ ۹ آگوست، قیمت سویی توانست بر سطح مقاومت ۰.۸۹ دلار غلبه کند. پس از این شکست، احتمال صعود ۲۰ درصدی سویی تا ۱.۱۵ دلار برای این ارز دیجیتال فراهم شد.

خرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUI

با این حال، سطح ۱.۱۵ دلار نیز مقاومتی قوی محسوب می‌شود. اگر کندل قیمت در محدوده ۱.۲۰ دلار بسته شود، احتمال افزایش تا ۱.۴۰ دلار وجود دارد. شاخص احساسات بازار نیز نشان می‌دهد که دستیابی به این سطح تا پایان ماه جاری دور از انتظار نیست.

با وجود صعود اخیر، قیمت سویی همچنان زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دارد که سیگنالی منفی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح اشباع خرید رسیده که احتمال کاهش قیمت را افزایش می‌دهد. بنابراین، معامله‌گران باید با احتیاط بیشتری در مورد سرمایه‌گذاری در سویی تصمیم‌گیری کنند.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات