پیشتازی نات کوین و سویی در بازار!

  • توسط: admin
پیشتازی نات کوین و سویی در بازار!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بازار کریپتو، ارزهای دیجیتال نات‌کوین (NOT) و سویی (SUI) با عملکرد قوی و بازگشتی، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند.

سویی پس از راه‌اندازی یک تراست جدید توسط گری‌اسکیل، به عنوان ستاره آلت‌کوین‌ها ظاهر شده و با رشد قابل‌توجه در ارزش بازار، از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

قابل توجه است که تراست جدید به منظور بهبود تجربه معامله‌گران در حوزه قراردادهای هوشمند و هوش مصنوعی غیرمتمرکز راه‌اندازی شده است.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT

در حال حاضر قیمت سویی با ۶.۱۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۸۹ دلار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود که این ارز دیجیتال به‌زودی از مرز ۱ دلار نیز عبور کند.

از طرفی نات‌کوین پس از راه‌اندازی یک بازی تلگرامی جدید به نام سگ‌های گمشده (Lost Dogs) که به بازیکنان امکان کسب توکن‌های نات‌کوین را می‌دهد، توجه زیادی از سوی جامعه کریپتو به دست آورده است.

نات‌کوین با افزایش بیش از ۴ درصدی قیمت در طول روز، همچنان بالاتر از سطح حمایت ۱۲ دلار باقی مانده است. با این حال، نگرش بدبینانه سرمایه‌گذاران همچنان وجود دارد؛ زیرا آزمایش مجدد سطح ۰.۰۱۴۰۷ دلار برای ورود به پوزیشن‌های بلندمدت بسیار مهم است.

از طرفی با بهبود شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۴ ساعته، امید زیادی به این رمزارز وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود که فشار خرید نات کوین در ادامه افزایش یابد.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات