افزایش پیش‌فروش توکن بیت‌نانس! سود این سرمایه‌گذاری چقدر است؟

  • توسط: admin
افزایش پیش‌فروش توکن بیت‌نانس! سود این سرمایه‌گذاری چقدر است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن بیت‌نانس (BTN) همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین دوباره مورد توجه قرار گرفته است. قیمت بیت‌کوین طی هفته گذشته از محدوده ۴۹ هزار دلار به ۶۲ هزار دلار رسید و اکنون در حال تثبیت در محدوده ۶۰ تا ۶۱ هزار دلاری است.

در طول چرخه نزولی اخیر، به دلیل ناآرامی‌های سیاسی، تراکنش‌های کمی برای پیش‌فروش این توکن ثبت شده بود، اما با افزایش قیمت بیت‌کوین، فروش بیت‌نانس نیز دوباره افزایش یافته است.

قابل توجه است که پیش‌فروش توکن بیت‌نانس، بر بستر شبکه BEP-۲۰ زنجیره بایننس انجام می‌شود و هنوز ۱۲۹ روز تا پایان زمان دارد. در حال حاضر، BTN با قیمت ۰.۳۵۷ دلار برای هر توکن فروخته می‌شود و سرمایه‌گذاران به ازای هر ۱ دلار سرمایه‌گذاری، ۲.۸ توکن دریافت می‌کنند.

تاکنون بیش از ۵۱,۰۰۰ توکن بیت‌نانس از عرضه کل ۱۰.۵ میلیون توکن BTN خریداری شده است. هرچند، تنها ۵.۶ میلیون توکن در قیمت‌های پیش‌فروش عرضه خواهد شد. طبق جزئیات وایت‌پیپر، قیمت بیت‌نانس در زمان لیست شدن در صرافی‌ها ۳۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی خود خواهد بود.

به عبارتی این سرمایه‌گذاری در کمتر از ۴ ماه دیگر، ۳۰ درصد سود خواهد داشت. با این حال، اگر توکن در روز لیست شدن، محبوبیت پیدا کند، این افزایش قیمت ممکن است به ۱۰ برابر برسد.

توکن بیت‌نانس به دلیل عضویت در زنجیره بایننس، کارمزدهای معاملاتی کمتری خواهد داشت و به ‌راحتی در دسترس معامله‌گران خواهد بود. علاوه بر این، توکن بیت‌نانس به صورت ضدتورمی طراحی شده است و به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که ارزش سرمایه خود را در برابر تورم جهانی حفظ کنند.

با توجه به اینکه اخیراً پیش‌فروش توکن ۱۰۰ درصد افزایش داشته است، نشانه‌هایی از فعال شدن دوباره سرمایه‌گذاران در بازار رمزارزها و تمایل به عرضه اولیه توکن‌ها (ICO) مشاهده می‌شود.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات