تشدید روند نزولی ورلدکوین در پی جابه‌جایی توکن‌های WLD؛ منتظر ریزش بیشتر باشید!

  • توسط: admin
تشدید روند نزولی ورلدکوین در پی جابه‌جایی توکن‌های WLD؛ منتظر ریزش بیشتر باشید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ورلد‌کوین (WLD) در روزهای اخیر روندی نزولی داشته، با این حال، اقدامات جدید شرکت آلامدا وضعیت وخیم این توکن را تشدید کرده است. شرکت‌ آلامدا که به عنوان بازوی معاملاتی صرافی ورشکسته FTX شناخته می‌شود، اخیراً با جابه‌جایی مقادیری از توکن ورلد‌کوین، خبرساز شده است.

طبق داده‌های لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این شرکت ۲۰۵۳۸۷ توکن WLD به ارزش تقریبی ۳۵۲۰۰۰ دلار را جابه‌جا کرده است.

به نظر می‌رسد که این انتقال، با موضوع محکومیت ۱۲.۷ میلیارد دلاری این شرکت در پرونده شکایت کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) مرتبط باشد.

داده‌ها نشان می‌دهد که در زمان نگارش این خبر، شرکت آلامدا هنوز ۲۴.۷۹۵ میلیون توکن WLD به ارزش بیش از ۴۳ میلیون دلار در اختیار دارد؛ لذا در روزهای آینده، ممکن است شاهد جابه‌جایی مقدار بیشتری از این توکن‌ها باشیم.

همان‌طور که ذکر شد، روند نزولی قیمت ورلدکوین پس از اقدام آلامدا تشدید شده است. علی‌رغم افزایش جزئی قیمت این توکن در روز ۸ آگوست که به واسطه بهبود کلی در بازار کریپتو اتفاق افتاد، نزول همچنان ادامه پیدا کرده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ورلدکوین با کاهشی ۱.۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۷۳ دلار رسیده است.

اندیکاتورهای تکنیکال نیز از ادامه کاهش قیمت حکایت دارند. در همین راستا، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح ۵۰ قرار گرفته است. داده‌های بازار مشتقات نیز از سناریوی نزولی حمایت می‌کند.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که فاندیگ ریت ورلدکوین طی چند روز گذشته منفی بوده و در حال حاضر به منفی ۰.۰۱۹۷ رسیده است. این موضوع از تسلط معامله‌گران شورت بر بازار حکایت دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات