دنیای کریپتو در تسخیر ترامپ‌ها؛ ترامپ جونیور پلتفرم مالی جدیدی را معرفی کرد!

  • توسط: admin
دنیای کریپتو در تسخیر ترامپ‌ها؛ ترامپ جونیور پلتفرم مالی جدیدی را معرفی کرد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ، اعلام کرده که در حال راه‌اندازی یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (دیفای) جدید است تا به نابرابری‌های موجود در دسترسی به خدمات بانکی پایان دهد، هرچند هنوز راه زیادی تا راه‌اندازی آن باقی است.
ترامپ جونیور پیش‌تر و در تاریخ ۷ آگوست با انتشار توییتی نوشته بود: «ما در شرف تکان دادن دنیای کریپتو با طرحی بزرگ هستیم. امور مالی غیرمتمرکز آینده است، عقب نمانید.» برادرش، اریک ترامپ نیز در همان روز گفته بود: «من واقعاً به کریپتو/دیفای علاقه‌مند شده‌ام. منتظر یک اعلامیه بزرگ باشید.»

بسیاری از فعالان بازار فکر می‌کردند که این اظهارات ممکن است به عرضه یک میم‌کوین جدید مربوط باشند. با این حال، ترامپ جونیور در یک جلسه پرسش و پاسخ در تاریخ ۸ آگوست اعلام کرد که قصد ندارد یک میم‌کوین راه‌اندازی کند، بلکه در حال کار بر روی یک پلتفرم دیفای برای مقابله با بانک‌ها است. او جزییات بیشتری درباره این پلتفرم ارائه نداد، اما گفت: «کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم، این است که بخش زیادی از دنیای بانکداری را در اختیار بگیریم. من فکر می‌کنم که نابرابری زیادی وجود دارد که فقط افراد خاصی می‌توانند به منابع مالی دسترسی داشته باشند… بنابراین، مفهوم مالی غیرمتمرکز برای افرادی مانند من بسیار جذاب است.»
او همچنین در این جلسه به میم‌کوین Restore the Republic با نماد RTR اشاره کرد که به دلیل انتشار شایعات غلط در مورد ارتباطش با خانواده ترامپ، دچار نوسانات شدیدی شده بود. اریک ترامپ، دومین پسر ترامپ نیز اخیراً با انتشار توییتی، شایعات مبنی بر ارتباط با این میم‌کوین را رد کرد و آنها را «کاملاً نادرست» خواند. این موضوع باعث شده که ارزش توکن RTR بیش از ۹۵ درصد سقوط کند.


منبع

کوین‌تلگراف


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات