فشار خرید بی‌سابقه آمریکایی‌ها در بازار کریپتو؛ بیت‌کوین، برنده بحران اقتصادی؟!

  • توسط: admin
فشار خرید بی‌سابقه آمریکایی‌ها در بازار کریپتو؛ بیت‌کوین، برنده بحران اقتصادی؟!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترس از رکود اقتصادی و افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ژاپن (BOJ) اخیراً باعث فروش گسترده‌ای در بازارهای مالی و حتی بخش رمزارزها شده است. با این حال، با سیگنال اخیر بانک مرکزی ژاپن که نشان‌دهنده سیاست‌های ملایم‌تر است، اکنون شاهد تقاضای قوی برای بیت‌کوین (BTC) از سوی معامله‌گران آمریکایی هستیم.
بر اساس داده‌های پلتفرم کریپتوکوانت، شاخص پریمیوم بیت‌کوین در کوین‌بیس برای اولین بار از تاریخ ۲۸ جولای مثبت شده و در تاریخ ۷ آگوست به ۰.۰۲۵ رسیده که نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای این رمزارز در این صرافی آمریکایی است.
این افزایش تقاضا در حالی رخ داده که نگرانی‌ها درباره احتمال رکود اقتصادی در آمریکا به دلیل داده‌های ضعیف‌تر از حد انتظار برای بازار کار و افزایش نرخ بیکاری، بیشتر شده است. در چنین شرایطی، سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین، به عنوان یک دارایی امن در دوره‌های ناآرامی اقتصادی روی می‌آورند که این امر باعث افزایش تقاضا و قیمت‌ها شده است.

علاوه بر این، نهنگ‌ها نیز فعالانه در حال انباشت این رمزارز هستند که این موضوع هم نشان‌دهنده احتمال حرکت صعودی بیشتر است.
در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۶۰،۹۶۰ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۷ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. داده‌های پلتفرم کوین‌گلس نیز نشان می‌دهند که سود باز قراردادهای آتی بیت‌کوین نیز بیش از ۳ درصد افزایش یافته که منعکس‌کننده احساسات صعودی نسبت به این رمزارز است.
بزرگ‌ترین برندگان بازار: سویی (SUI) با ۳۰ درصد رشد، سلستیا (TIA) با ۱۸.۸۷ درصد رشد، هلیوم (HNT) با ۱۷.۹۹ درصد رشد و بیت‌تنسور (TAO) با ۱۶.۶۳ درصد رشد.
بزرگ‌ترین بازندگان بازار: آوه (AAVE) با ۴.۰۴ درصد افت، مانترا (OM) با ۱.۵۱ درصد افت، استلار (XLM) با ۱.۳۶ درصد افت و آکاش نتورک (AKT) با ۰.۳۴ درصد افت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فشار خرید بی‌سابقه آمریکایی‌ها در بازار کریپتو؛ بیت‌کوین، برنده بحران اقتصادی؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات