ورود اتنا به بازارهای جدید؛ استیبل‌کوین USDe روی بلاکچین سولانا فعال شد!

  • توسط: admin
ورود اتنا به بازارهای جدید؛ استیبل‌کوین USDe روی بلاکچین سولانا فعال شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده اتنا لبز از راه‌اندازی استیبل‌کوین USDe خود بر روی شبکه سولانا و ادغام آن در چندین پروتکل و صرافی غیرمتمرکز این بلاکچین خبر داده است.

پس از تایید این تصمیم توسط دارندگان توکن اتنا (ENA)، کاربران می‌توانند از سولانا به‌عنوان وثیقه استفاده کرده و در قالب USDe وام‌ دریافت کنند. پیش از این، USDe تنها بر روی شبکه اتریوم فعال بود و کاربران می‌توانستند از اتریوم یا بیت‌کوین به‌عنوان وثیقه استفاده کنند.

ارز دیجیتال USDe به‌عنوان یک استیبل‌کوین در تلاش است تا ارزش خود را ثابت و برابر با ۱ دلار آمریکا نگه دارد. این استیبل‌کوین با استفاده از اتریوم استیک‌شده لیدو (stETH) و پوزیشن‌های فروش در بازار قراردادهای آتی دائمی اتریوم، پشتیبانی می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این استیبل‌کوین هم‌اکنون در پروتکل‌های مختلف بلاکچین سولانا، از جمله پروتکل دیفای کامینو (Kamino) و صرافی‌های غیرمتمرکزی مانند اورکا (Orca) و دریفت پروتکل (Drift Protocol) در دسترس است و به‌زودی در پروتکل جیتو (Jito) نیز عرضه خواهد شد.

کاربران می‌توانند با ارائه نقدینگی برای USDe در صرافی‌های پشتیبانی شده یا استفاده از آن به‌عنوان وثیقه برای معاملات مارجین، Ethena Sats کسب کنند که در پایان هر کمپین، قابلیت تبدیل به اتنا را خواهند داشت.

تیم اتنا لبز انتظار دارد که هفته آینده رأی‌گیری درباره استفاده از سولانا به‌عنوان وثیقه برای وام‌های USDe انجام شود. با این حال، ممکن است پروتکل اتنا بلافاصله پس از تصویب، شروع به فروش سولانا نکند؛ چراکه قراردادهای آتی دائمی سولانا دیرتر آغاز به کار کرده و داده‌های تاریخی کمتری در مورد فاندینگ ریت آن (نسبت به اتریوم) وجود دارد.

با این وجود، تیم انتظار دارد که پروتکل در نهایت شروع به ایجاد پوزیشن‌های فروش سولانا کند. طبق اعلامیه، اتنا به تدریج و با نظارت دقیق بر فاندینگ ریت، در سولانا سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

حامیان USDe معتقدند که این استیبل‌کوین با بازدهی بالایی که ارائه می‌دهد و امنیت نسبتا بالایی که دارد، یک دارایی برتر محسوب می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات