سگ‌ کلاهدار در کانون توجه خریداران! صعود قیمت WIF تا کجا ادامه خواهد داشت؟

  • توسط: admin
سگ‌ کلاهدار در کانون توجه خریداران! صعود قیمت WIF تا کجا ادامه خواهد داشت؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین داگ ویف هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) بین ۶ تا ۷ آگوست با افزایش چشمگیر ۱۳ درصدی به ۱.۷۷ دلار رسید و بخش زیادی از ضررهای پیشین خود را جبران کرد.

برای مقایسه در نظر بگیرید، در حالی که بیشتر ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در ۷ آگوست شاهد کاهش قیمت خود بودند، ارزش بازار این میم‌کوین ۵.۳ درصد افزایش یافت.

در همین راستا، پلتفرم خبری سولانا فلور (SolanaFloor) طی پستی اعلام کرده که در تاریخ ۷ آگوست، سگ‌ کلاهدار برترین عملکرد را در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر داشته است.

همچنین، کایلدوپس (Kyledoops)، یکی از تحلیلگران بازار، بیان کرده که علی‌رغم وجود برخی مقاومت‌ها در چارت قیمت سگ‌ کلاهدار، این میم‌کوین همچنان بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در اکوسیستم سولانا به حساب می‌آید.

خرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF

تحلیلگر دیگری به نام کریپتو‌جک (CryptoJack) هم سقوط اخیر سگ‌ کلاهدار به زیر ۱.۵ دلار را نامعتبر دانسته؛ چراکه قیمت به سرعت بهبود پیدا کرده است.

از نظر تکنیکال، قیمت WIF در حال تشکیل یک الگوی بازیابی V شکل در نمودار روزانه است. ظهور دو کندل سبز اخیر نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در دست گرفته‌اند.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) بین ۵ تا ۸ آگوست از ۲۷ به ۳۸ رسیده که نشان می‌دهد خریداران در حال بازگشت به صحنه هستند.

افزایش فشار خرید می‌تواند موجب افزایش قیمت تا مقاومت خطوط میانگین متحرک نمایی ۵۰۰ و ۱۰۰ روزه در ۲.۱۳ دلار و ۲.۳۴ دلار شود. در صورت ادامه صعود، قیمت ممکن است تا خط گردن الگوی یاد شده در ۲.۹۰ دلار افزایش یابد.

در این میان، لازم به ذکر است که با توجه به داده‌های فاندینگ ریت، تقاضا برای پوزیشن‌های خرید اهرمی سگ‌ کلاهدار طی چند روز گذشته افزایش یافته است.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که فاندینگ ریت WIF پس از سقوط به محدوده منفی به دلیل فروش گسترده در ۵ آگوست، بار دیگر مثبت شده که نشان می‌دهد خریداران به دنبال افزایش اهرم هستند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات