نِیرو همچنان در اوج! آیا شهرت بوترین می‌تواند آینده این میم‌کوین را تغییر دهد؟

  • توسط: admin
نِیرو همچنان در اوج! آیا شهرت بوترین می‌تواند آینده این میم‌کوین را تغییر دهد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین نیرو اتریوم (NEIRO) با افزایش خیره‌کننده بیش از ۸۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به اوج تاریخی جدیدی در ۰.۲۳ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز به ۰.۲۱ دلار عقب‌نشینی کرده است.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار نیرو اتریوم هم به ۲۰۶.۷ میلیون دلار افزایش یافته و حجم معاملات روزانه آن نیز با رشدی ۱۲.۶ درصدی به ۳۵ میلیون دلار رسیده است.

خرید سریع NEIROETH!
با یک کلیک نیرو اتریوم (NEIROETH) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NEIROETH

به نظر می‌رسد که اقدامات اخیر ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، باعث نوسان شدید قیمت میم‌کوین‌های نیرو شده است.

در تاریخ ۴ آگوست، تیم توسعه‌دهنده یکی از میم‌کوین‌های با نام نیرو، ۱۷ میلیارد توکن NEIRO را به بوترین ارسال کرد و به این ترتیب، وی به بزرگ‌ترین دارنده این میم‌کوین تبدیل شد.

هدف از این اقدام، استفاده از شهرت و اعتبار بوترین برای تبلیغ این توکن بود، اما تصمیم او برای فروش تمامی توکن‌های دریافتی، شرایط را به کلی تغییر داد.

وی ۱۷ میلیارد توکن NEIRO خود را به ازای ۴۴.۵ اتریوم (تقریباً ۱۰۳ هزار دلار) فروخت و باعث سقوط ۶۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال شد. با این حال، پس از گذشت یک روز، قیمت این ارز دیجیتال جهش ۲۰۰ درصدی را تجربه کرد و به سقف ۰.۰۰۰۰۳۸ دلار رسید.

تعدد توکن‌های میم با تم نیرو و تشابه اسامی آن‌ها باعث شده است که تغییر احساسات بازار در پی اقدامات افرادی نظیر بوترین، نوسان قیمت را برای تمامی این میم‌کوین‌ها افزایش دهد.


منبع

کوین مارکت کپ


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات