حمایت کلیدی بانک در آستانه شکست! آیا گاوها می‌توانند جلوی ریزش BONK را بگیرند؟

  • توسط: admin
حمایت کلیدی بانک در آستانه شکست! آیا گاوها می‌توانند جلوی ریزش BONK را بگیرند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین بانک (BONK) سولانا، طی هفته گذشته کاهش شدیدی داشته است. در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک با یک افت ۶.۲۸ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۰.۰۰۰۰۲۰۹ دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بانک در هفت روز گذشته ۲۵.۸۸ درصد کاهش داشته که باعث شده به حمایت حیاتی الگوی مثلث نزولی خود که از ماه می در آن قرار دارد، نزدیک شود.

در این میان، برخی از شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که این کاهش قیمت ممکن است ادامه یابد و سطح حمایتی را بشکند.

نمودار یک‌روزه قیمت بانک نشان می‌دهد که این آلت‌کوین از ۲۹ می در یک الگوی مثلث نزولی حرکت کرده است. با توجه به قیمت فعلی، بانک از آن زمان تاکنون ۴۲ درصد کاهش یافته است.

الگوی مثلث نزولی زمانی تشکیل می‌شود که قیمت دارایی یک سری سقف‌های پایین‌تر و یک سطح حمایت افقی را ایجاد کند. طبق این الگو، اگر قیمت سطح حمایت افقی را بشکند، روند نزولی ادامه خواهد یافت.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) بانک در محدوده ۳۶.۳۵ قرار دارد که نشان‌دهنده فشار فروش قابل‌توجهی در بازار است. شایان ذکر است که رسیدن RSI به مقادیر زیر ۳۰، می‌تواند بیانگر محدوده اشباع فروش و احتمال برگشت قیمت باشد.

اندیکاتور مکدی (MACD) نیز نشان‌دهنده یک روند نزولی برای بانک است. در حال حاضر، خط مکدی زیر خط سیگنال و خطوط صفر قرار دارد که این شرایط، نشان‌دهنده کاهش شتاب قیمت و یک روند نزولی قوی است.

در چنین شرایطی، اگر گاوهای بانک نتوانند از سطح حمایتی دفاع کنند، قیمت ممکن است به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار برسد. با این حال، اگر احساسات بازار به مثبت تغییر کند، قیمت می‌تواند تا محدوده ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار افزایش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات