پیش‌بینی تحلیلگران از ادامه‌دار بودن روند نزولی تون‌کوین!

  • توسط: admin
پیش‌بینی تحلیلگران از ادامه‌دار بودن روند نزولی تون‌کوین!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تون‌کوین (TON) در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، کاهش قیمت را تجربه می‌کند. در همین حال، بیت کوین نیز پس از انتشار داده‌های اشتغال ایالات متحده، دچار فشار فروش شده و به احساسات منفی معامله‌گران دامن ‌زده است. همین احساسات باعث شد که قیمت تون‌ کوین از محدوده‌ای که در اوایل ژوئن تشکیل شده بود، سقوط کند.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON

از اوایل ماه ژوئن، قیمت تون‌کوین در محدوده‌ ۶.۷۴ تا ۸.۲۷ دلار معامله می‌شد. با این حال، طی هفته گذشته، حمایت کف این محدوده از دست رفت و به مقاومت تبدیل شد. همزمان، شاخص حجم تعادلی (OBV) نیز به نزول خود که از ماه گذشته آغاز شده بود ادامه داد.
اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از روندی نزولی حکایت دارد. سطوح فیبوناچی اصلاحی در ۶.۲۱ دلار، ۵.۸۶ دلار و ۵.۳۶ دلار، سطوح حمایت بعدی در مسیر کاهش قیمت خواهند بود.
در همین حال، شاخص سود باز طی دو روز گذشته از ۲۵۷ میلیون دلار به ۲۴۶ میلیون دلار کاهش یافته است. به نظر می‌رسد همه شاخص‌ها از ادامه روند نزولی حکایت دارند. با این حال، اندیکاتور دلتای تجمعی حجم (CVD) با نرخ شگفت‌انگیزی رو به رشد است که افزایش فشار خرید را نشان می‌دهد.
این افزایش فشار خرید در چند روز گذشته، ممکن است برای شروع بهبود قیمت کافی نباشد، اما می‌تواند موجب یک صعود کوتاه‌مدت تا مقاومت ۶.۸ دلار شود. قیمت تون‌کوین با کاهشی ۶.۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶.۱۳ دلار رسیده است.


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات