نگاهی به تحولات بزرگ الف زیرو؛ تحلیلگران از جهش قیمت AZERO در آگوست می‌گویند!

  • توسط: admin
نگاهی به تحولات بزرگ الف زیرو؛ تحلیلگران از جهش قیمت AZERO در آگوست می‌گویند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ادغام ماشین مجازی اتریوم (EVM) در شبکه الف زیرو (Aleph Zero) تحول بزرگی در این اکوسیستم ایجاد کرده است. این پیشرفت، سازگاری الف زیرو با ابزارهای EVM را فراهم کرده و به توسعه‌دهندگان آن اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند مبتنی بر سالیدیتی (Solidity) و برنامه‌های پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری را ایجاد کنند.
این سازگاری همچنین فرآیند ادغام ارز دیجیتال الف زیرو (AZERO) با صرافی‌ها، پل‌ها و ابزارهای مختلف را ساده‌تر می‌کند و این اکوسیستم را در دسترس‌تر و قابل انعطاف‌تر می‌سازد. در این میان، شبکه آزمایشی الف زیرو نیز به ‌طور فعال در حال توسعه است و راه‌اندازی شبکه اصلی آن برای اواسط ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

علاوه بر این، کملوت (Camelot)، یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز بزرگ در اکوسیستم آربیتروم، در حال ادغام با لایه سازگار با EVM الف زیرو است. کملوت به ‌خاطر راه‌حل‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که این ادغام، به تقویت زیرساخت الف زیرو و افزایش دسترسی به توکن AZERO کمک کند.
مجموع این تحولات و پیشرفت‌ها، تأثیر مثبتی بر قیمت توکن AZERO داشته‌اند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال روز گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت و به محدوده ۰.۵ دلار رسید. رشد قیمتی این توکن در یک هفته گذشته نیز به بیش از ۱۵ درصد می‌رسد.
در همین حال، تحلیلگران پلتفرم پیش‌بینی Coincodex انتظار دارند که قیمت ارز دیجیتال الف زیرو تا پایان ماه آگوست به بیش از ۱.۶ دلار افزایش یابد.


منبع

اینساید بیت کوین


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات