چند شاخص‌ مهم شیبا اینو سبز شد! قیمت SHIB هم به زودی افزایش می‌یابد؟

  • توسط: admin
چند شاخص‌ مهم شیبا اینو سبز شد! قیمت SHIB هم به زودی افزایش می‌یابد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم کاهش اخیر قیمت شیبا اینو (SHIB)، این میم‌کوین محبوب شاهد بهبودی قابل‌توجهی است و چندین معیار کلیدی آن به رنگ سبز تغییر وضعیت داده‌اند.

داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که حجم معاملات بزرگ شیبا اینو که ارزش آنها ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر است، با ۴۳۰ درصد افزایش در ۷ روز گذشته، به ۳۲.۵ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، داده‌های شیب‌برن (Shibburn) نشان می‌دهند که نرخ سوزاندن شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته، ۷,۳۳۴.۳۸ درصد افزایش داشته و بیش از ۲.۳۷ میلیون توکن شیبا به کیف پول‌های مرده منتقل شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

از طرفی، داده‌های شرکت تحلیلی کریپتوکوانت نشان می‌دهند که در ۳۰ روز گذشته، میزان خروج شیبا اینو از صرافی‌ها به طور قابل‌توجهی بیشتر از جریان ورودی آن بوده است.

این روند مثبت نشان‌دهنده‌ آن است که احتمالا سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند توکن‌های شیبا اینو را در کیف‌پول‌های خودحضانتی هولد کنند.

در این میان، قیمت شیبا همچنان به صورت افقی حرکت می‌کند و در حال حاضر با ۳.۲۴ درصد افت روزانه، در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۵۹ دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات این میم‌کوین ۳۴.۶۴ درصد افزایش داشته و به ۲۳۰.۴۳ میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، معیارهای بهبود یافته شیبا اینو ممکن است نشان‌دهنده احتمال بهبود قیمت باشند. گفتنی است صرافی ارز دیجیتال Changelly نیز دیدگاه صعودی برای این میم‌کوین دارد و پیش‌بینی می‌کند که قیمت آن در ماه آگوست از ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار به ۰.۰۰۰۰۲۶۳ دلار افزایش یابد.


منبع

بیت‌کوینیست


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات