سبزپوشی بازار ETFهای اتریوم برای اولین بار؛ ورودی‌ها از خروجی‌ها پیشی گرفتند!

  • توسط: admin
سبزپوشی بازار ETFهای اتریوم برای اولین بار؛ ورودی‌ها از خروجی‌ها پیشی گرفتند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین جریان ورودی روزانه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم ثبت شد. در تاریخ ۳۰ جولای، ورودی سرمایه به ETFهای اسپات اتریوم به ۳۳.۷ میلیون دلار رسید.

این تغییر مثبت عمدتا به دلیل کاهش خروج سرمایه از صندوق ETF اتریوم گری‌اسکیل بوده است. گفتنی است که در چهار روز گذشته، ۵۴۷ میلیون دلار از این صندوق‌ها خارج شده بود، اما اکنون این روند معکوس شده است.

در ۳۰ جولای، بیشترین ورودی سرمایه، به صندوق ETF اتریوم بلک‌راک با ۱۱۷.۹ میلیون دلار اختصاص یافت. صندوق ETF اتریوم فیدلیتی نیز حدود ۱۶.۴ میلیون دلار ورودی داشت، در حالی که ETFهای دو شرکت بیت‌وایز و فرانکلین به ترتیب ۳.۵ میلیون دلار و ۳.۷ میلیون دلار ورودی داشتند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در این میان، ETF اتریوم گری‌اسکیل نیز تنها ۱۲۰.۳ میلیون دلار خروجی داشت و کمترین خروج سرمایه روزانه خود را به ثبت رساند. این رقم فقط یک چهارم خروجی‌های روز راه‌اندازی است. دیگر صندوق‌ها هیچ ورودی و خروجی نداشتند.

در همین راستا، زهیر ابتکار، بنیان‌گذار و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در اسپلیت کپیتال (Split Capital)، اظهار داشت که سرمایه‌ها در حال چرخش هستند؛ زیرا ETFهای اسپات بیت‌کوین در ۳۰ جولای ۱۸.۳ میلیون دلار خروجی داشتند.

نیت گراسی، تحلیلگر بازار ETF هم در ۳۱ جولای گزارش داد که ETF اتریوم بلک‌راک، تنها در یک هفته از معاملات، در میان ۱۵ محصول برتر از لحاظ ورودی تمامی ETFهای راه‌اندازی شده در سال جاری و همچنین، در میان ۱۵ محصول برتر در بین حدودا ۳۳۰ صندوق ETF جدید قرار گرفته است.

از زمان راه‌اندازی در ۲۳ جولای، صندوق بلک‌راک ۶۱۸ میلیون دلار ورودی داشته و به رهبر بازار ETFهای اتریوم تبدیل شده است.

سامارا کوهن، رئیس بخش ETF و سرمایه‌گذاری بلک‌راک، گفته که ETFهای اتریوم تا پایان سال به بخشی از پورتفوی‌های مدل ارائه شده توسط شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری تبدیل خواهند شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات