نِیرو نیامده ترند بازار شد؛ جهش ۸۰۰ درصدی توکن NEIRO تنها در دو روز!

  • توسط: admin
نِیرو نیامده ترند بازار شد؛ جهش ۸۰۰ درصدی توکن NEIRO تنها در دو روز!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیرو (Neiro)، یکی از جدیدترین میم‌کوین‌های اتریوم، اخیراً به شدت مورد توجه قرار گرفته و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت بیش از ۱۶۰ درصدی را تجربه کرده است.

ارزش بازار این میم‌کوین در پی این افزایش قیمت، به بالای ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

شایان ذکر است که نیرو تنها ۴۸ ساعت پیش راه‌اندازی شده و همزمان توکن‌های دیگری هم با این نام روی بلاکچین سولانا و سایر بلاکچین‌ها به وجود آمده‌اند. این امر باعث افزایش هیجانات و رشد نزدیک به ۸۰۰ درصدی قیمت این توکن طی تنها ۲ روز شده است.

یکی از دلایل افزایش هیجانات پیرامون این توکن، به محبوبیت شدید میم‌کوین دوج‌کوین (DOGE) نسبت داده می‌شود؛ زیرا نیرو، نام سگ جدیدی است که توسط آتسوکو ساتو، صاحب اصلی کابوسو (سگ نژاد شیبا اینویی که نماد و الهام‌بخش دوج‌کوین بود)، به سرپرستی گرفته شده است.

رشد انفجاری این توکن یک فرصت استثنایی برای معامله‌گرانی بوده که خیلی زود برای خرید آن اقدام کرده‌اند. با این حال، چالشی که در این مدت برای سرمایه‌گذاران وجود داشته، شناخت میم‌کوین واقعی نیرو و دوری از پروژه‌های کلاهبرداری بوده است.

یکی از تحلیلگران به نام واز (Wazz) هشدار داده که میم‌کوین نیرو مبتنی بر اتریوم ممکن است یک کلاهبرداری هانی‌پات (honeypot) باشد.

این هشدار حتی در صورت عدم صحت، می‌تواند حجم سرمایه‌گذاری‌ها را کاهش دهد. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات این رمزارز حدود ۲۲ میلیون دلار کاهش یافته است.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات