بازگشت طلایی ریپل؛ فشردگی باندهای بولینگر نوید رالی ۶۰ هزار درصدی را می‌دهد!

  • توسط: admin
بازگشت طلایی ریپل؛ فشردگی باندهای بولینگر نوید رالی ۶۰ هزار درصدی را می‌دهد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته تونی سورینو، بنیان‌گذار کوین‌چارتیست (CoinChartist)، باندهای بولینگر در نمودار ماهانه ریپل (XRP) به فشرده‌ترین حالت خود رسیده‌اند.

در واقع، وضعیت کنونی آن‌ها نسبت به زمان رالی ۶۰ هزار درصدی قیمت ریپل در سال ۲۰۱۸ نیز فشرده‌تر است.

باندهای بولینگر یک شاخص مومنتوم پرکاربرد است که با نوسانات بازار تغییر می‌کند. در این مورد خاص، کاهش شکاف بین باندهای بالا و پایین به این معنی است که قیمت XRP نوسانات نسبتاً کمی را تجربه می‌کند.

شایان ذکر است که پس از دوره‌های کم‌نوسان، معمولاً یک حرکت ناگهانی برای قیمت رخ می‌دهد. گاوها اکنون امیدوارند که این کاهش نوسان در نهایت به انفجار قیمت ریپل منجر شود.

طبق داده‌های کوین‌گکو، قیمت XRP با کاهشی ۱.۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۵۹۸۴ دلار رسیده است. این کاهش با وضعیت نزولی بازار کریپتو هم‌راستا است و در همین مدت، قیمت بیت‌کوین نیز بیش از ۴ درصد افت داشته است.

در این میان، وضعیت پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیراً به شدت مورد توجه قرار گرفته و می‌تواند تأثیر زیادی بر پویایی قیمت XRP داشته باشد.

براد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، از به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعات در مورد مذاکرات حل و فصل پرونده خودداری کرده، با این حال، به نظر می‌رسد که توافق بین دو نهاد دور از ذهن نیست.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات