انتقال میلیونی توکن‌های تایکو؛ نقش بنیاد اتریوم در ریزش قیمت TAIKO چیست؟

  • توسط: admin
انتقال میلیونی توکن‌های تایکو؛ نقش بنیاد اتریوم در ریزش قیمت TAIKO چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد اتریوم به تازگی تمامی توکن‌های تایکو (TAIKO) خود به ارزش ۹.۱۶ میلیون دلار را به کیف پول بیت کوین سوئیس (Bitcoin Suisse) منتقل کرده است. این انتقال پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز شبکه اصلی تایکو (Taiko) صورت گرفته است.

به گزارش پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، این انتقال در ساعت ۱۶:۲۵ به وقت UTC+۸ انجام شده و شامل ۳.۴۸۴ میلیون توکن TKO بوده که از کیف پول بنیاد اتریوم به کیف پول نرم‌افزاری بیت کوین سوئیس منتقل شده است.

این انتقال چند هفته پس از دریافت توکن‌ها توسط بنیاد اتریوم از شبکه اصلی تایکو در تاریخ ۲۸ ژوئن انجام شده است. پس از دریافت توکن‌ها، آنها به شبکه اصلی اتریوم منتقل شدند.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، پیش‌تر پیامی تشویقی روی بلاک پیدایش تایکو قرار داده بود که نشان‌دهنده اهمیت بالای این پروژه است. بوترین در اظهارات خود، از راه‌اندازی تایکو به عنوان یک رول‌اپ اساسی ابراز خرسندی کرده است.

خرید سریع TAIKO!
با یک کلیک تایکو (TAIKO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TAIKO

این انتقال همزمان با نوسانات توکن تایکو (TAIKO) در بازار انجام شد. طبق داده‌ها، قیمت تایکو در حال حاضر ۲.۵۷ دلار است که نشان‌دهنده کاهش ۱.۵۳ درصدی در روز گذشته و یک افت ۷.۹۶ درصدی در هفته گذشته است.

با عرضه در گردش ۶۳ میلیون واحدی، ارزش بازار تایکو تقریباً ۱۶۲.۳ میلیون دلار برآورد می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با کاهش ۲۷.۶۱ درصدی به ۲۲.۹۳ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این تحولات، صرافی بیت‌هامپ (Bithumb) هم در تاریخ ۹ جولای معاملات تایکو را در بازار وون کره خود راه‌اندازی کرد. این اقدام مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته و نشان‌دهنده توجه روزافزون به راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم است.

با وجود نوسانات اخیر، راه‌اندازی در بیت‌هامپ و حمایت ویتالیک بوترین، تایکو را به عنوان یک پروژه برجسته در چشم‌انداز اکوسیستم اتریوم معرفی کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات