شیباریوم رکورد ۶ میلیون بلاک را شکست! شیبا اینو در مسیر صعودی قرار می‌گیرد؟

  • توسط: admin
شیباریوم رکورد ۶ میلیون بلاک را شکست! شیبا اینو در مسیر صعودی قرار می‌گیرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیباریوم، بلاکچین لایه ۲ پروژه شیبا اینو، کمتر از یک سال پس از راه‌اندازی رسمی، به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافته است. بر اساس دادهای موجود، این شبکه موفق شده که بیش از ۶ میلیون بلاک را پردازش کند.

اخیراً فعالیت‌ کاربران در این شبکه به طور چشمگیری افزایش یافته است. به عنوان مثال، تعداد حساب‌های فعال از ۲۵۳ حساب در تاریخ ۲۷ جولای به ۴۱۷ حساب در روز بعد رسیده است.

همچنین، تعداد تراکنش‌های روزانه جدید در تاریخ ۲۸ جولای به بیش از ۵۳۰۰ مورد رسید که نشان‌دهنده افزایش ۱۸۸ درصدی است، هرچند که این رقم هنوز فاصله زیادی با دوران اوج شیباریوم در ابتدای سال دارد.

شایان ذکر است که در اوایل سال جاری، کل تراکنش‌های شبکه از ۴۰۰ میلیون گذشت و تعداد آدرس‌های کیف پول به نزدیکی ۲ میلیون رسید.

شیباریوم هدف اصلی خود را ارتقای اکوسیستم شیبا اینو از طریق بهبود مقیاس‌پذیری، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌ها اعلام کرده است. برخی از کارشناسان معتقدند که پیشرفت‌های بیشتر در این شبکه می‌تواند نقش کلیدی در صعود احتمالی شیبا ایفا کند.

در حال حاضر، قیمت شیبا با ۲.۳۱ درصد رشد روزانه در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۷۳ دلار قرار دارد. این افزایش همزمان با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال همراه بوده است، به طوری که قیمت یت‌کوین به نزدیک ۷۰،۰۰۰ دلار و قیمت سولانا هم به بالای ۱۹۰ دلار رسیده است.

تحلیلگران بازار نظرات متفاوتی در رابطه با آینده قیمتی شیبا دارند.

کاربر X، جاون مارکس (JAVON MARKS)، بیان کرده که قیمت شیبا یک واگرایی صعودی مخفی با شاخص قدرت نسبی (RSI) آن دارد که ممکن است منجر به صعود قیمت به ۰.۰۰۰۰۴۵۶ دلار شود. اگر شیبا از این سطح عبور کند، می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار نیز برسد.

در طرف مقابل، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اگر شیبا نتواند از مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار عبور کند، ممکن است قیمت آن به ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار کاهش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات