با کاهش قیمت آربیتروم، نهنگ‌ها وارد میدان شدند! روند قیمت معکوس می‌شود؟

  • توسط: admin
با کاهش قیمت آربیتروم، نهنگ‌ها وارد میدان شدند! روند قیمت معکوس می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال ARB شبکه آربیتروم، با وجود کاهش قیمت در چند هفته گذشته، توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است. قیمت این توکن در هفته اخیر ۶ درصد و در ماه گذشته ۸ درصد کاهش یافته است.

داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های نهنگ دارنده ۱۰ هزار تا ۱۰ میلیون توکن ARB از اول آوریل روند صعودی داشته و به ۱۰۱۰۰ عدد رسیده که بیشترین میزان از زمان راه‌اندازی توکن آربیتروم است.

در مقابل، کاهش اخیر قیمت، فرصت مناسبی را برای خرید این دارایی با قیمت‌های به صرفه‌تر فراهم کرده است. نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) آربیتروم نشان می‌دهد که این توکن در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود قیمت دارد.

این شاخص برای میانگین متحرک ۹۰ روزه و ۳۶۵ روزه، به ترتیب به منفی ۱۸.۶۳ و منفی ۴۲.۴۲ درصد رسیده است.

خرید ARB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک آربیتروم را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ARB

با این حال، روند نزولی آربیتروم ممکن است ادامه یابد؛ چرا که تقاضای عمومی برای این توکن همچنان در حال کاهش است. در زمان نگارش این خبر، شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر محدوده خنثی در ۴۶.۴۴ قرار دارد که نشان می‌دهد فشار فروش بیشتر از فشار خرید است.

علاوه بر این، با وجود افزایش نرخ انباشت نهنگ‌ها، احساسات معامله‌گران درباره آربیتروم منفی باقی مانده است. شاخص وزن‌دار احساسات این رمزارز به منفی ۰.۷۸ رسیده است، به این معنی که کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر احساسات منفی از خود بروز داده‌اند.

به گفته تحلیلگران، اگر احساسات منفی ادامه یابد، قیمت ARB ممکن است به کف تاریخی خود، یعنی ۰.۵۷ دلار، که آخرین بار در ۵ جولای ثبت شده بود، بازگردد. با این حال، اگر احساسات بازار مثبت شود، احتمال افزایش قیمت تا ۰.۹۹ دلار وجود خواهد داشت.

در زمان نگارش این خبر، آربیتروم در محدوده قیمتی ۰.۷۲۹ دلار معامله می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات