پیش‌بینی‌ هیجان‌انگیز تحلیلگران پس از سخنرانی ترامپ؛ بیت‌کوین تا کجا اوج می‌گیرد؟

  • توسط: admin
پیش‌بینی‌ هیجان‌انگیز تحلیلگران پس از سخنرانی ترامپ؛ بیت‌کوین تا کجا اوج می‌گیرد؟


زمان مطالعه: 3 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دونالد ترامپ در سخنرانی اخیر خود در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل قول داده که ایالات متحده را به “پایتخت کریپتو جهان” تبدیل کند. او قصد دارد یک ذخیره ملی بیت‌کوینی را ایجاد کرده و این ارز دیجیتال را به یک دارایی ملی دائمی تبدیل کند. ترامپ همچنین اظهار داشته که بیت‌کوین ممکن است یک روز از طلا پیشی بگیرد. این وعده‌های انتخاباتی ترامپ باعث واکنش‌های صعودی از سوی تحلیلگران برتر کریپتو شده است.

پیش‌بینی جدید تحلیلگران در مورد قیمت بیت‌کوین

یکی جسورانه‌ترین و صعودی‌ترین چشم‌اندازها، مربوط به تحلیلگر بازار با نام مستعار کریپتو روور (Crypto Rover)، است. روور در تاریخ ۲۸ جولای پیش‌بینی کرده که اگر ترامپ در انتخابات نوامبر مجددا انتخاب شود، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به ۸۱۳،۰۵۴ دلار برسد.

سناتور جمهوری‌خواه سینتیا لومیس نیز چشم‌انداز صعودی در رابطه با بیت کوین دارد. طبق گزارش‌ها، او یک لایحه برای ایجاد یک ذخیره رسمی فدرال به ارزش ۱ میلیون بیت‌کوین طی پنج سال آینده، ارائه داده است. این رقم، تقریبا ۵ درصد از کل عرضه ۲۱ میلیون واحدی بیت‌کوین است. به گفته لومیس و بر اساس این طرح، بیت‌کوین‌ها برای حداقل ۲۰ سال هولد خواهند شد و می‌توانند برای کاهش بدهی ایالات متحده مورد استفاده قرار بگیرند.

میزان بدهی ملی آمریکا.

دولت ایالات متحده در حال حاضر ۲۱۰،۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۱۴.۲۶ میلیارد دلار در اختیار دارد و ترامپ قول داده که این دارایی‌ها را به خزانه‌داری ایالات متحده اختصاص دهد و هرگز آنها را نفروشد.

در همین راستا، برخی دیگر از تحلیلگران، مانند دن کریپتو تریدرز (Dan Crypto Traders) و تناکا (Tanaka) نیز پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

تناکا بیان کرده که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات به تدریج سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری را به بازار بیت‌کوین جذب خواهند کرد. وی افزود که به رسیدن بیت‌کوین به ۱۰۰،۰۰۰ دلار و اتریوم به ۸ تا۱۰ هزار دلار در بلندمدت خوش‌بین است.

قابل توجه است که تا تاریخ ۲۶ جولای، صندوق‌های ETF بیت‌کوین ایالات متحده ۱۷.۵۸ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشتند که بالاترین میزان تا به امروز است. این میزان در ابتدای ماه جولای، ۱۴.۶۵ میلیارد دلار بود و این رشد قابل‌توجه، نشان‌دهنده افزایش علاقه به بیت کوین در روزهای منتهی به سخنرانی ترامپ است.

در این میان، تحلیلگر دیگری به نام کریپتومیست (Cryptomist) نیز پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین بر اساس الگوی کانال صعودی به ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید. او بیان کرده که حرکت‌های نوسانی قیمت بیت‌کوین در داخل یک الگوی کنج صعودی رخ می‌دهد که نشان‌دهنده یک رالی به سمت ۷۴،۰۰۰ دلار تا ماه آگوست است. این سطح ۹.۳۰ درصد از سطوح قیمتی فعلی بالاتر است.

در طرف مقابل، یک شکست قاطع به زیر خط روند پایینی الگو، خطر اصلاح قیمت به سمت محدوده ۶۶،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار را به همراه خواهد داشت.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت‌کوین پس از سخنرانی ترامپ کاهش یافت و در محدوده ۶۷۵۰۰ تا ۶۸،۰۰۰ دلار تثبیت شد. با این حال، روند قیمت این رمزارز امروز افزایشی شده و در زمان نگارش این خبر، با ۳.۳۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۶۹۶۸۶ دلار معامله می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات