هدف کمپین هریس ترمیم رابطه حزب دموکرات با بخش کریپتو است

  • توسط: admin
هدف کمپین هریس ترمیم رابطه حزب دموکرات با بخش کریپتو است


با نزدیک شدن به انتخابات 2024، تعامل بین استراتژی های سیاسی و پویایی های صنعت به تکامل خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فایننشال تایمز مرتبط با شرکت‌های بزرگ رمزنگاری، در اقدامی بزرگ برای بهبود روابط با صنعت کریپتو، مشاوران معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، هریس، با شرکت‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال تماس گرفتند تا روابط تیره‌شده بین حزب دموکرات و صنعت کریپتو را اصلاح کنند. تلاش‌ها شامل دستیابی به صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو I، شرکت استیبل‌کوین Circle و شرکت پرداخت بلاک چین ریپل لبز است که بنا بر گزارش‌ها با هدف تقویت گفتگوهای سازنده‌تر و ایجاد چارچوبی برای رشد صنعت صورت می‌گیرد، این گسترش در حالی صورت می‌گیرد که صنعت کریپتو حمایت از رقیب او، نامزد جمهوری‌خواه را افزایش داده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، این ابتکار همچنین به دنبال انتقاد فزاینده از موضع دولت جو بایدن در مورد دارایی های دیجیتال است.

این تغییر به دنبال نامه ای است که توسط دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا و نامزدهای 2024 امضا شده است که در آن از حزب خواسته شده است در رویکرد خود در صنعت دارایی های دیجیتال تجدید نظر کند و بر اهمیت دور شدن از خصومت تصور شده تاکید کرده است، اما طبق گزارش، مشاوران هریس کمپین به صراحت اعلام کرده است که گزارش شده است که ابتکار برقراری ارتباط مجدد با بخش کریپتو عمدتاً ناشی از تمایل به تأمین مشارکت در انتخابات نیست، اما در عوض تمرکز بر ایجاد روابط مثبت است که می تواند راه را برای گسترش کمپین هریس هموار کند تلاش گسترده‌تر برای تغییر درک حزب دموکرات در میان رهبران تجاری با هدف مقابله با این تصور که دموکرات‌ها ضد تجارت هستند، احساسی که در بحبوحه تمرکز فزاینده دولت بایدن بر اقدامات ضد انحصار علیه شرکت‌های فناوری صورت می‌گیرد.

هریس با تاکید بر پیام حرفه‌ای بودن و کسب‌وکار مسئولیت‌پذیر، تلاش کرد صنعت را از تعهد حزب به ایجاد یک محیط کسب‌وکار سالم اطمینان دهد، که ترامپ که زمانی نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین بود، اخیراً آن را “او به عنوان یک مدافع قوی برای این بخش ظاهر شد و یک سخنرانی کلیدی ارائه کرد.” Super PAC Fairshake در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل در 27 ژوئیه سخنرانی کرد و بر حمایت خود از این صنعت تأکید کرد، تغییری که حمایت قابل توجهی را از سوی جامعه کریپتو به همراه داشت و این بخش را به منبع مهمی برای تامین مالی کمپین خود تبدیل کرد. بیش از 200 میلیون دلار از حامیان برجسته از جمله Coinbase، Ripple و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz جمع آوری کرد. اکنون کمپین انتخاب مجدد ترامپ از زمانی که ترامپ اعلام کرد کمک های دارایی های دیجیتال را می پذیرد، شاهد حدود 3 میلیون دلار کمک های مالی ارز دیجیتال بوده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات