برداشت ۲۷ میلیون دلار ریپل از بایننس؛ نهنگ‌های ناشناس چه نقشه‌ای دارند؟

  • توسط: admin
برداشت ۲۷ میلیون دلار ریپل از بایننس؛ نهنگ‌های ناشناس چه نقشه‌ای دارند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) که تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را رصد می‌کند، در آخرین گزارش خود از دو انتقال عظیم ریپل (XRP) خبر داده است. ارزش هر دو تراکنش تقریباً ۱۳.۵ میلیون دلار بوده و هر دو از بایننس به مقصد کیف‌پول‌های ناشناخته انجام شده‌اند.

طی این تراکنش‌ها، دو نهنگ ناشناس به ترتیب ۲۲,۸۹۱,۷۱۰ و ۲۲,۸۱۴,۸۵۶ توکن XRP، مجموعاً به ارزش ۲۷.۱ میلیون دلار را به کیف‌پول‌های خود منتقل کرده‌اند. این امر می‌تواند نشانه‌ای برای از سرگیری خرید XRP توسط نهنگ‌های کریپتو باشد که اخیراً فعالیت کمتری داشته‌اند.

با این حال، داده‌های اضافی به اشتراک گذاشته شده توسط کاوشگر ریپل به نام بیت‌هامپ (Bithomp) نشان می‌دهند که هر دو کیف پولی که میلیون‌ها XRP به آنها منتقل شده، مربوط به بایننس هستند. بنابراین، این تراکنش‌ها به صورت داخلی توسط بایننس صورت گرفته و خبری از انباشت توسط نهنگ‌ها نیست.

در همین حال، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، همچنان در محدوده ۰.۶۰۱۵۵ دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته روندی جانبی داشته است.

در طول هفته، قیمت ریپل تلاش کرد تا بر مقاومت پیش روی خود غلبه کند و در این راستا، ابتدا به سطح ۰.۶۳ دلار رسید، سپس سقوط کرد و دوباره تا مرز ۰.۶۲ دلار افزایش یافت.

در اواسط هفته، ریپل شاهد افزایش ۱۶.۱۱ درصدی قیمت خود بود و طی ۵ روز از ۰.۵۴ دلار به ۰.۶۳ دلار رسید. پس از آن، با کاهشی ۴.۶۲ درصدی روبرو شد، اما تلاش کرد تا بار دیگر شتاب صعودی خود را به دست آورد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات