رالی صعودی سگ کلاهدار در میانه راه شکست خورد! هدف بعدی قیمت WIF چیست؟

  • توسط: admin
رالی صعودی سگ کلاهدار در میانه راه شکست خورد! هدف بعدی قیمت WIF چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین داگ ویف هت یا سگ‌ کلاه‌دار (WIF) در پی بروز احساسات متفاوت در میان سرمایه‌گذاران، دچار نوسان شده و به نظر می‌رسد رالی بالقوه‌ای که در حال شکل‌گیری بود، دچار ضعف شده است.

تلاش قیمت برای بازگشت به این رالی در شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) که به زیر آستانه ۲۵ رسیده، قابل مشاهده است. سایر نشانه‌های بازار هم از کاهش سرعت رشد قیمت WIF حکایت دارند.

در این میان، معامله‌گران این تغییرات را با دقت تحت نظر دارند، اما استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم نمی‌کنند.

علی‌رغم کاهش سرعت رشد قیمت، فاندینگ ریت توکن WIF همچنان بالا است که شاخص مهمی برای ارزیابی احساسات کلی سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

بالا بودن این شاخص نشان می‌دهد که تقاضا برای این دارایی بالا است و معامله‌گران دیدگاه مثبتی نسبت به عملکرد آن در آینده دارند. در واقع، این سرمایه‌گذاران مطمئن هستند که با وجود رکود فعلی، قیمت در نهایت سیر صعودی خود را از سر خواهد گرفت.

قیمت میم‌کوین WIF در زمان نگارش این خبر، با افت روزانه ۵.۸ درصدی، به ۲.۴۶ دلار رسیده است. این کاهش نشان می‌دهد که شکسته شدن مقاومت ۲.۷۵ دلار بی‌فایده بوده و این سطح اکنون بار دیگر به مقاومتی قوی در مسیر رسیدن قیمت به هدف الگوی کف دوقلو تبدیل شده است.

خط گردن این الگو در ۲.۳۶ دلار قرار دارد. زمانی که هفته پیش، قیمت بر این سطح غلبه کرد، انتظار می‌رفت با افزایشی ۳۵ درصدی به ۳.۲۰ دلار برسد.

با این حال، احتمال وقوع چنین چشم‌اندازی در حال حاضر پایین است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت WIF یک روند جانبی را در پیش خواهد گرفت.

در همین حال، سقوط قیمت به زیر سطح حمایت ۲.۳۶ دلار می‌تواند باعث افت بیشتر قیمت تا ۲.۰۱ دلار شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات