مایکل سیلور در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴: منتظر بیت‌کوین ۱۳ میلیون دلاری باشید!

  • توسط: admin
مایکل سیلور در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴: منتظر بیت‌کوین ۱۳ میلیون دلاری باشید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سیلور، بنیان‌گذار شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی، در سخنرانی خود در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین تا سال ۲۰۴۵ به ۱۳ میلیون دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی نسبت به تخمین قبلی او که ۱۰ میلیون دلار بود، افزایش یافته است.

سیلور افزود که در بدترین حالت ممکن، قیمت بیت‌کوین به ۳ میلیون دلار خواهد رسید و در بهترین حالت می‌تواند به ۴۹ میلیون دلار برسد. او در ادامه از مخاطبان خود خواست تا تمامی دارایی‌هایشان را به بیت‌کوین تبدیل کنند.

سیلور همچنین به مردم توصیه کرد که به مناطق با مالیات‌های پایین‌تر نقل مکان کنند تا از پرداخت مالیات‌های سنگین جلوگیری کرده و بتوانند مبلغ بیشتری را در بازار بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند.

او معتقد است با این استراتژی، افراد می‌توانند تا سال ۲۰۴۵، ارزش خالص خود را به حدود ۲۱۴ میلیون دلار افزایش دهند. این استراتژی همچنین برای شرکت‌ها و دولت‌ها نیز قابل اجراست.

سیلور تاکید کرد که دارایی‌های فیزیکی مانند سهام، اوراق قرضه و املاک به مرور زمان ارزش خود را از دست می‌دهند. او در ادامه توضیح داد که آنتروپی یا تمایل انرژی به از بین رفتن، باعث کم شدن ارزش این دارایی‌ها می‌شود.

او افزود که دارایی‌های فیزیکی ممکن است در بهترین حالت تا ۷۵ سال دوام بیاورند. در مقابل، بیت‌کوین به دلیل فناناپذیر بودن و تغییرناپذیری، راه‌حلی برای این معضل اقتصادی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است که مایکرواستراتژی یکی از بزرگ‌ترین دارندگان بیت‌کوین در جهان است و تا ژوئن ۲۰۲۴، این شرکت بیش از ۲۲۶,۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش تقریبا ۸.۳ میلیارد دلار خریداری کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات