پیشنهاد سوزاندن ۱۰۰ میلیون توکن لیسک در دست بررسی؛ قیمت LSK آماده پرواز!

  • توسط: admin
پیشنهاد سوزاندن ۱۰۰ میلیون توکن لیسک در دست بررسی؛ قیمت LSK آماده پرواز!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال از اواسط هفته گذشته بار دیگر صعودی شده و بیت‌کوین از ۶۳۳۷۰ دلار به محدوده ۶۸ هزار دلار بازگشته است. در این میان، قیمت ارز دیجیتال لیسک (LSK) نیز در آستانه رأی‌گیری برای یک طرح جدید، به بالای سطح حمایت ۱ دلار صعود کرده است.

طرح جدیدی که برای تعیین سرنوشت ۱۰۰ میلیون توکن LSK پیشنهاد شده، تأثیر زیادی بر پویایی بازار این ارز دیجیتال خواهد داشت. روند رأی‌گیری در پلتفرم تازه راه‌اندازی شده لیسک‌ دائو (Lisk DAO) از ۲۴ سپتامبر آغاز شده و در اکتبر به پایان خواهد رسید.

جامعه دو گزینه پیش‌ رو دارد:

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

۱. سوزاندن ۱۰۰ میلیون توکن LSK که باعث کاهش ۲۵ درصدی موجودی توکن‌ها و رسیدن آن به ۳۰۰ میلیون خواهد شد. این اقدام ممکن است به دلیل کمبود موجودی باعث افزایش ناگهانی قیمت LSK شود.

۲. رأی منفی به سوزاندن توکن‌ها که در این صورت، ۱۰۰ میلیون توکن LSK به صندوق لیسک‌ دائو اختصاص خواهد یافت. این کار به جامعه قدرت می‌دهد تا از پروژه‌های نوآورانه اکوسیستم لیسک در دهه آینده حمایت کند.

هر دو سناریو می‌تواند به طور چشمگیری قیمت LSK را افزایش دهد، اما تأثیر سناریوی دوم بلندمدت‌تر خواهد بود.

علاوه بر این، لیسک‌ دائو ۲۵ میلیون توکن LSK را برای پرداخت پاداش استیکینگ اختصاص داده که موجب ایجاد بحث‌های جدیدی در جامعه شده است.

بهبود بازار در ماه جولای، قیمت LSK را از کف ۰.۷۲۶ دلار به قیمت فعلی ۱.۰۷ دلار افزایش داده و ارزش بازار آن را به ۱۵۵.۲ میلیون دلار رسانده است. همچنین، یک الگوی سر و شانه معکوس در چارت قیمت این دارایی تشکیل شده که نشانه‌ای برای شروع یک رالی قریب‌الوقوع است.

روند یکنواخت اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger Band) هم از تغییر روند و صعود قیمت حکایت دارد. در اوایل روز جاری، قیمت لیسک با جهشی ۱۰ درصدی از خط گردن الگوی سر و شانه فراتر رفت. شکسته شدن موفقیت‌آمیز این الگو، قیمت لیسک را به هدف بالقوه ۱.۵ و ۲ دلار خواهد رساند.

شیب نزولی شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) نیز نشان می‌دهد که روند نزولی احتمالا به پایان رسیده است. با این حال، چنانچه خریداران در غلبه بر مقاومت ۱.۱ دلار ناکام بمانند، سناریوی صعودی باطل و قیمت لیسک مجددا تا ۰.۷۲۶ دلار سقوط خواهد کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات