۳ میم‌کوین سولانا با پتانسیل رشد بیش از ۵۰۰ درصدی!

  • توسط: admin
۳ میم‌کوین سولانا با پتانسیل رشد بیش از ۵۰۰ درصدی!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای کریپتو، میم‌کوین‌های سولانا به یکی از ارکان اصلی جامعه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل شدند. در این میان، میم‌کوین‌هایی مانند داگ‌ویف‌هت (WIF)، بانک (BONK) و پاپ‌کت (POPCAT) توانستند برای سرمایه‌گذاران خود سودهای زیادی به ارمغان بیاورند.
این موفقیت‌ها باعث شده است که جست‌وجو برای دیگر میم‌کوین‌هایی که بتوانند همانند آنها رشد کنند آغاز شود. در ادامه سه میم‌کوین سولانا که ممکن است بتوانند ۵۰۰ درصد رشد کنند معرفی شده‌اند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

میرو (MYRO)

توکن میرو یکی از میم‌کوین‌های سولانا است که با وجود عدم همگامی با دیگر توکن‌های بزرگ مانند بانک و ویف، همچنان پتانسیل بالایی دارد. قیمت میرو قبلاً با ویف همگام بود اما پس از یک سقوط عمیق، ارزش بازار آن به زیر ۷۰ میلیون دلار رسید.
با این وجود، میرو همچنان با حجم معاملات روزانه حدود ۱۰ میلیون دلار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. این توکن همچنین در پلتفرم‌های معتبری مانند بایننس و بای‌بیت فهرست شده است. بازگشت میرو به اوج تاریخی خود یعنی ۰.۴۴ دلار می‌تواند ۹۰۰ درصد افزایش قیمت به همراه داشته باشد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

ون (WEN)

توکن ون نیز پس از ایردراپ موفقیت‌آمیز خود توانست به قیمت ۰.۰۰۰۵۱ دلار و ارزش بازار ۵۱۰ میلیون دلاری برسد. اما پس از یک سقوط، قیمت این توکن ۸۳.۶ درصد کاهش یافته است و اکنون در موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری قرار دارد. همانند میرو، بازگشت ون به اوج تاریخی می‌تواند ۹۰۰ درصد سودآوری داشته باشد. در صورتی که قیمت سولانا به رکورد جدیدی برسد، ون می‌تواند به ارزش بازار ۱ میلیارد دلار برسد.

پنگ (PENG)

توکن پنگ برخلاف میم‌هایی با تم گربه و سگ، با استفاده از پنگوئن، توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. این توکن در بالاترین اوج تاریخی خود یعنی ۲.۱۴ دلار به ارزش بازار ۲۱۰ میلیون دلاری رسید اما اکنون بیش از ۹۴ درصد از اوج خود فاصله دارد. بازگشت پنگ به اوج خود نیز می‌تواند بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش قیمت به همراه داشته باشد.


منبع

بیت کوینیست


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات