گوتسیوس ماکسیموس و توربو؛ دو توکن هوش مصنوعی قهرمان در بازار میم‌کوین‌ها!

  • توسط: admin
گوتسیوس ماکسیموس و توربو؛ دو توکن هوش مصنوعی قهرمان در بازار میم‌کوین‌ها!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم‌کوین‌های هوش مصنوعی، توکن‌هایی هستند که با کمک ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد یا تبلیغ می‌شوند. این بخش از بازار کریپتو، در اکتبر ۲۰۲۴ توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کرده است.

با این حال، بیشترین ارزش بازار و حجم معاملات این بخش در دو توکن گوتسیوس ماکسیموس (GOAT) و توربو (TURBO) متمرکز است.

بر اساس داده‌های کوین‌گِکو (CoinGecko)، ارزش بازار میم‌کوین‌های هوش مصنوعی در تاریخ ۲۳ اکتبر با افزایشی ۹.۵ درصدی به حدود ۱.۹ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن نیز از ۵۹۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

از این مقدار، دو توکن توربو و گوتسیوس به تنهایی ۳۶۰ میلیون دلار از حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند که بیش از ۶۰ درصد از کل معاملات را شامل می‌شود.

توربو، میم‌کوینی است که توسط ربات چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) ایجاد شده، در حالی که گوتسیوس توکنی است که توسط حساب ترمینال آف تروث (Terminal of Truths) در پلتفرم X (حسابی که تحت نظارت هوش مصنوعی فعالیت می‌کند) تبلیغ می‌شود. رشد قیمت این توکن‌ها نشان‌دهنده علاقه جامعه به هوش مصنوعی و میم‌کوین‌ها است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن گوتسیوس طی هفته گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش یافت، اما سپس به سقف تاریخی خود یعنی ۰.۵۷۱ دلار رسید و حجم معاملات روزانه آن نیز از ۳۳۷ میلیون دلار عبور کرد. در پی این صعود، ارزش بازار GOAT از ۵۷۰ میلیون دلار فراتر رفت.

طبق داده‌های کایتو (Kaito)، بیش از ۶۰ درصد از گفتگوهای فضای مجازی در ماه اکتبر به بحث درباره هوش مصنوعی و میم‌کوین‌ها اختصاص داشته است. یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ، مایلز دویچر (Miles Deutscher)، اظهار داشته که این حجم از توجه و بحث در مورد هوش مصنوعی بی‌سابقه است.

مارک اندریسن (Marc Andreessen)، یکی دیگر از سرمایه‌گذاران شناخته‌شده، در مصاحبه‌ای درباره میم‌کوین‌ها و هوش مصنوعی صحبت کرد و در اقدامی جالب توجه، ۵۰ هزار دلار به حساب ترمینال آف تروث اهدا نمود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات