گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۴ شهریور ۱۴۰۳)

  • توسط: admin
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۴ شهریور ۱۴۰۳)


زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز شنبه بازار ارز دیجیتال شاهد افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران بوده و حرکت صعودی قابل‌توجهی آغاز شده است. در همین راستا، همزمان با غلبه بیت‌کوین (BTC) بر مقاومت ۶۰ هزار دلار، قیمت اتریوم (ETH) نیز از سطح ۲۴۰۰ دلار عبور کرده است. همچنین، قیمت سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز صعودی بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش کل بازار ارز دیجیتال با افزایش ۳.۳۱ درصدی به ۲.۱۱ تریلیون دلار رسیده و حجم کل معاملات با رشد ۸.۶ درصدی به ۶۶.۵۴ میلیارد دلار افزایش یافته است. در این میان، برخی از ارزهای دیجیتال با بیشترین ارزش بازار، عملکرد قابل‌توجهی داشته‌اند.

با نزدیک شدن به نشست فدرال رزرو و افزایش احتمال کاهش نرخ بهره توسط این نهاد، دارایی‌های پر‌ریسک مانند ارزهای دیجیتال به روند صعودی خود ادامه می‌دهند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

همچنین، انتشار اخیر داده‌های شاخص قیمت تولید‌کننده (PPI) آمریکا، احساسات مثبت سرمایه‌گذاران را تقویت کرده است. در نتیجه، بیت‌کوین با شکستن مقاومت ۶۰ هزار دلار، موج صعودی جدیدی را در بازار ایجاد کرد.

قیمت بیت‌کوین طی روز جاری با افزایشی ۴.۲۱ درصدی به ۶۰۴۰۸ دلار رسیده و کف و سقف قیمت آن در این مدت به ترتیب ۵۷۶۵۰ و ۶۰۶۵۶ دلار بوده است.

همچنین، ورود ۲۶۳.۰۷ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های ETF‌ بیت‌کوین در تاریخ ۱۳ سپتامبر نشان از افزایش تقاضا برای این رمزارز دارد. سهم بیت‌کوین از بازار نیز با ۰.۳۷ درصد افزایش به ۵۶.۵۶ درصد رسیده و ارزش بازار آن در حدود ۱.۱۹ تریلیون دلار است.

همزمان، اتریوم نیز با رشد ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به قیمت ۲۴۳۴ دلار رسیده و کف و سقف قیمت آن در مدت یاد شده به ترتیب ۲۳۳۸ و ۲۴۶۲ دلار بوده است.

ورود ۱.۵۲ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های ETF‌ اتریوم نیز به این روند صعودی کمک کرده است. ارزش بازار اتریوم در حال حاضر ۲۹۲.۸۹ میلیارد دلار است.

قیمت سولانا با رشدی ۴ درصدی به ۱۳۹.۶۰ دلار و ارزش بازار آن به ۶۵.۳۵ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، قیمت ریپل با افزایش ۳ درصدی به ۰.۵۷۸۴ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۳۲.۵۹ میلیارد دلار است. رشد ریپل در پی افزایش تحرکات آن‌چین به وقوع پیوسته که توجه بسیاری از معامله‌گران را جلب کرده است.

در بخش میم‌کوین‌ها نیز قیمت دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۵ و ۴ درصدی به ترتیب به ۰.۱۰۷۱ و ۰.۰۰۰۰۱۳۹۸ دلار رسیده است.

در این میان، میم‌کوین‌هایی مانند پپه (PEPE)، سگ کلاه‌دار (WIF) و فلوکی (FLOKI) نیز بین ۵ تا ۷ درصد رشد داشته‌اند.

ارزهای دیجیتالی نظیر نروس نتورک (CKB) با رشد ۵۹ درصدی، بیت تنسور (TAO) با رشد ۱۱ درصدی و پالیگان (POL) با رشد ۱۰ درصدی بهترین عملکرد را طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ارزهایی نظیر مانترا (OM) با کاهشی ۳ درصدی، ترون (TRX) با کاهشی ۲ درصدی و کوانت (QNT) با کاهشی ۱.۵ درصدی بدترین عملکرد را در میان ارزهای دیجیتال برتر داشته‌اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات