گامی بزرگ در دنیای امور مالی؛ ریپل از وب‌سایت استیبل‌کوین خود رونمایی کرد!

  • توسط: admin
گامی بزرگ در دنیای امور مالی؛ ریپل از وب‌سایت استیبل‌کوین خود رونمایی کرد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ریپل‌لبز (Ripple Labs) در حرکتی غافلگیرکننده، وب‌سایتی را برای استیبل‌کوین RLUSD خود راه‌اندازی کرده است. راه‌اندازی این استیبل‌کوین با پشتوانه دلار آمریکا، اقدامی مناسب برای یک شرکت پرداخت، مانند ریپل به نظر می‌رسد.

در واقع، با استفاده از این استیبل‌کوین در شبکه تسویه حساب فرامرزی گسترده ریپل، این شرکت می‌تواند خدمات تجاری خود را بهبود بخشد. احتمالاً این استیبل‌کوین در شبکه موفق موجود ریپل، یعنی ریپل ‌لجر (XRP Ledger)، راه‌اندازی خواهد شد.

با ارائه این استیبل‌کوین، ریپل به طور مستقیم با دو شرکت مطرح در این حوزه، یعنی تتر (Tether) و سیرکل (Circle)، رقابت خواهد کرد. به عبارتی، RLUSD باید تلاش کند تا سهمی از بازاری را که تتر (USDT) و یو‌اس‌دی‌کوین (USDC) پیش‌تر اشغال کرده‌اند، به دست آورد.

پیش‌تر و در جریان اجلاس جامعه ریپل ‌لجر (XRP Ledger Community Summit) در آمستردام، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، از استیبل‌کوین RLUSD رونمایی کرد، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز اعلام نشده است. حتی با وجود راه‌اندازی وب‌سایت، جدول زمانی ارائه این استیبل‌کوین هنوز مشخص نیست.

در همین حال، شایعاتی درباره توافق احتمالی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر سر پرونده شکایت طولانی‌مدت این نهاد به گوش می‌رسد.

با این حال، این موضوع به‌طور رسمی تأیید نشده و زمان‌بندی آن نیز مشخص نیست. برخی از وکلا نیز احتمال چنین توافقی را به طور کامل منتفی می‌دانند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات