کدام ارزهای دیجیتال در این هفته آزاد سازی توکن دارند؟

  • توسط: admin
کدام ارزهای دیجیتال در این هفته آزاد سازی توکن دارند؟


آزاد سازی توکن شامل انتشار ارزهای دیجیتالی است که قبلاً به خاطر شرایط جمع‌آوری کمک مالی، مسدود شده بودند. پروژه‌ها برای جلوگیری از فشار بر بازار و جلوگیری از افت قیمت توکن، رویدادهای آزاد سازی توکن را به دقت برنامه‌ریزی می‌کنند.

با این حال، عواملی مانند کمبود نقدینگی یا دریافت زودهنگام سود توسط سرمایه‌گذاران می‌تواند به طور قابل توجهی بر پویایی یک دارایی تأثیر بگذارد. در ادامه پنج رویداد آزاد سازی بزرگ که برای این هفته برنامه‌ریزی شده‌اند را بررسی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال آکسی اینفینیتی (AXS)

تاریخ آزاد سازی: 14 اکتبر
تعداد توکن‌های آزاد شده: 9.25 میلیون AXS
عرضه در گردش فعلی: 152.23 میلیون AXS

Axie Infinity که توسط Sky Mavis ساخته شده است، یک بازی پیشرو در بخش Play-to-Earn است که در آن بازیکنان، موجوداتی به نام «آکسی‌ها» را جمع‌آوری می‌کنند، پرورش می‌دهد و برای نبرد آماده می‌کنند. این بازی تا حدودی به دلیل گیم‌پلی جذاب و پتانسیل کسب جوایز، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است.

این بازی از توکن اصلی AXS خود برای اهداف مختلف از جمله توسعه پلتفرم و مدیریت استفاده می‌کند. در 14 اکتبر، 9.25 میلیون AXS آزاد شده و بین سهامداران و تیم پروژه توزیع خواهد شد.

منبع Token Unlocks

ارز دیجیتال استارک نت (STRK)

تاریخ آزاد سازی: 15 اکتبر
تعداد توکن‌های آزاد شده: 64 میلیون STRK
عرضه فعلی در گردش: 1.94 میلیارد STRK

استارک نت در حال توسعه یک راه‌حل لایه دو ZK-Rollup برای مقیاس‌بندی برنامه‌های غیرمتمرکز در اتریوم است. پس از یک دور سرمایه‌گذاری موفق، این تیم توکن STRK را معرفی کرد که برای تمرکززدایی شبکه ضروری است.

منبع Token Unlocks

در 15 اکتبر، این پروژه 64 میلیون توکن STRK را آزاد می‌کند که بین سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان اولیه توزیع می‌شود.

ارز دیجیتال آیگن لیر (EIGEN)

تاریخ آزاد سازی: 15 اکتبر
تعداد توکن‌های آزاد شده: 11.22 میلیون EIGEN
عرضه در گردش فعلی: 186.58 میلیون EIGEN

پروتکل ری‌استیکینگ مبتنی بر اتریوم EigenLayer در ماه اکتبر با لیست کردن توکن EIGEN خود در صرافی‌های بزرگ، شروع به کار کرد. در 15 اکتبر، این پروژه بیش از 11 میلیون EIGEN به ارزش 43.87 میلیون دلار را تا زمان نگارش این مطلب، آزاد می‌کند. این توکن‌ها برای ابتکارات آتی جامعه در نظر گرفته شده‌اند و بعید می‌دانند که آزاد سازی آن‌ها تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت توکن داشته باشد.

منبع Token Unlocks

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)

تاریخ آزاد سازی: 16 اکتبر
تعداد توکن‌های آزاد شده: 92.65 میلیون ARB
عرضه فعلی در گردش: 3.6 میلیارد ARB

آربیتروم که توسط Offchain Labs توسعه یافته است، یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های لایه 2 برای اتریوم است. شبکه اصلی در آگوست 2021 راه‌اندازی شد و با سرمایه‌گذاری از سوی Lightspeed Venture Partners، Polychain Capital، Ribbit Capital، Redpoint Ventures، Pantera Capital، Alameda Research، کارآفرین مارک کوبان و صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس راه‌اندازی شد.

منبع Token Unlocks

هفته آینده، آربیتروم 92.65 میلیون توکن ARB را که در حال حاضر تقریباً 49.42 میلیون دلار ارزش دارد، آزاد خواهد کرد. تیم، مشاوران و سرمایه‌گذاران این توکن‌ها را دریافت خواهند کرد.

ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

تاریخ آزاد سازی: 17 اکتبر
تعداد توکن‌های آزاد شده: 15.6 میلیون APE
عرضه در گردش فعلی: 674.64 میلیون APE

ایپ کوین توکن بومی اکوسیستم Yuga Labs’ Ape است که شامل مجموعه مشهور ان اف تی Bored Ape Yacht Club (BAYC) است. در 17 اکتبر، این پروژه بیش از 15 میلیون توکن را آزاد می‌کند و آنها را بین خزانه، بنیانگذاران، تیم و مشارکت‌کنندگان توزیع می‌کند.

منبع Token Unlocks

از لحاظ تاریخی، APE به دنبال آزاد سازی‌های بزرگ شاهد کاهش قیمت بوده است. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باید این رویداد را به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا می‌تواند به شدت بر پویایی قیمت توکن تأثیر بگذارد.

دیگر آزاد سازی‌های بزرگ در هفته آینده عبارتند از رندر (RNDR)، CYBER، اتنا (ENA)، کاردانو (ADA) و Echelon Prime (PRIME) که ارزش کل آنها بیش از 219 میلیون دلار است. در حالی که بسیاری، آزاد سازی توکن‌ها را سیگنالی نزولی می‌دانند، یک برنامه زمان‌بندی به خوبی ساختار یافته می‌تواند در واقع از موفقیت بلندمدت پروژه حمایت کند. آزاد سازی توکن که با نقاط عطف کلیدی و توسعه یک پروژه گره خورده است، می‌تواند به تیم انگیزه دهد، جامعه را درگیر و رشد اکوسیستم را هدایت کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار آلت‌کوین‌ها
پرونده کمیسیون بورس آمریکا و ریپل تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید
اخبار آلت‌کوین‌ها
شبکه لایه ۲ ورلد کوین راه‌اندازی شد
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
مدیرعامل شوید و استودیوهای بازی بسازید
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات