کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته

  • توسط: admin
کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته


با ادامه یافتنِ رقابت بین شبکه‌های برتر بلاک چین، ارز دیجیتال اتر (ETH) در یک روند نزولی هفت ماهه گیر کرده است. این رقابت، در حال حاضر تبدیل به تهدیدی برای کاهش بیشتر قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان شده است.

طبق داده‌های CMC، قیمت این رمزارز در هفت ماه گذشته بیش از ۳۶ درصد کاهش یافته است – از بالاترین سطح سالانه 4,111 دلار در مارس ۲۰۲۴ به سطح فعلی 2,600 دلار.

منبع CMC

به گفته Ignas، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، این روند کند قیمت ممکن است به دلیل از دست دادن جایگاه اتریوم در نبرد برای نوآوری بین بلاک چین‌های لایه ۱ (L1) باشد.

این تحلیلگر در ۱۶ اکتبر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

به طور کلی، اتریوم برنده جنگ‌های شبکه‌های لایه 1 نیست. افزایش ارزش شبکه‌های لایه 2 نیز هنوز مشخص نیست.

او افزود: «این برای صنعت کریپتو چیز خوبی است»، زیرا هنوز می‌تواند فضایی برای رشد سایر شبکه‌های لایه 1، که ممکن است برای موارد استفاده مختلف مناسب‌تر باشند، باقی بگذارد.

جنگ بین شبکه‌های لایه 1، به رقابت بین شبکه‌های برتر بلاک چین مانند اتریوم، سولانا، آوالانچ و فانتوم برای حل سه‌گانه بلاک چین اشاره دارد که به دنبال ایجاد تعادل بین امنیت و مقیاس‌پذیری، بدون قربانی کردن درجه معقولی از تمرکززدایی است.

منبع Ignas

آیا سولانا سهم بازار اتریوم را خواهد گرفت؟

دلیل دیگر روندِ ناامیدکننده‌ی قیمت اتریوم ممکن است به ظهور تعداد بسیار زیادی از شبکه‌های لایه 2 آن مرتبط باشد که سرمایه‌گذاری در اکوسیستم اتریوم را به سمت ارزهای بومی خود جذب می‌کنند.

این تحلیلگر در این مورد نوشت که این امر می‌تواند بلاک چین‌های یکپارچه مانند سولانا را برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر کند:

سولانا بزرگ‌ترین سیلی به صورت طرفداران متعصب اتریوم است. با راه‌اندازی لایه دوهای بیشتر، مشکلات تکه‌تکه شدن نقدینگی و تجربه کاربری بیشتر شد. با ظهور هر شبکه لایه 2، رویکرد یکپارچه سولانا جذاب‌تر شد.

به گفته او، تکه‌تکه شدن اکوسیستم اتریوم منجر به فروش ارز دیجیتال اتر توسط دارندگان آن، برای خرید سایر توکن‌های لایه 1 مانند سولانا شد.

در این بین، توکن سولانا به طور قابل توجهی از قیمت اتریوم پیشی گرفته است. در طول سال گذشته، سولانا بیش از ۵۵۲ درصد افزایش یافته، در حالی که اتر ۵۷ درصد رشد را تجربه کرده است.

با این حال، سولانا از مارس ۲۰۲۴ همچنان در یک روند نزولی هفت ماهه قرار دارد و به نوعی همان مسیر اتریوم را در پیش گرفته است.

خرید و فروش آسان اتریوم در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اتریوم

آیا قیمت اتر تا 2,400 دلار اصلاح می‌شود؟

ارز دیجیتال اتریوم می‌تواند بر اساس الگوهای معاملاتی تکنیکال برای اصلاح آماده شود.

به گفته جاستین بنت، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، یک الگوی تکنیکال در نمودار یک ساعته نشان می‌دهد که ETH می‌تواند شاهد اصلاح به زیر 2,400 دلار باشد. او در ۱۷ اکتبر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

این الگویی نیست که من با آن معامله کنم، اما اتریوم می‌تواند یک الگوی الماس معکوس را تشکیل دهد. هدف 2,485 دلار است اگر با بسته شدن کندل در زیر حمایت تایید شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار آلت‌کوین‌ها
شبکه لایه ۲ ورلد کوین راه‌اندازی شد
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
مدیرعامل شوید و استودیوهای بازی بسازید
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
فصل دوم همستر کامبت به زودی آغاز می‌شود
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات