پیش بینی قیمت ارز داگز تلگرام تا سال 2025

  • توسط: admin
پیش بینی قیمت ارز داگز تلگرام تا سال 2025


میم کوین داگز یکی از محبوب ترین ارزهای تلگرامی در شبکه TON محسوب می شود که در حال حاضر بزرگترین ایردراپ شبکه را انجام داده است. با شروع معاملات و لیست شدن ارز داگز دو بار بلاکچین تون از کار افتاد و این میم کوین در بین 10 کوین برتر از نظر مارکت کپ شناخته شد. با تمام این تفاسیر قطعا شما هم دوست دارید بدانید آینده میم کوین داگز تلگرام چه خواهد بود و آیا ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر؟ در این مطلب از کوین اکسو می توانید پیش بینی قیمت ارز داگز تلگرام تا سال 2025 را مطالعه کنید.

 

میم کوین داگز چیست؟

داگز یکی از برجسته‌ترین توکن‌ها در بلاک‌چین Ton است که بلافاصله پس از عرضه محبوبیت زیادی به دست آورد. حجم زیاد تقاضا برای این توکن منجر به دو بار سقوط شبکه‌ Ton در اولین روز معامله شد. جذابیت اصلی داگز در توکنومیک جامعه‌محور آن نهفته است که 81.4 درصد از کل 5.5 میلیارد عرضه توکن را از طریق airdrop بدون قفل به کاربران اختصاص داده است. اما این رویکرد به فروش سریع بازار نیز انجامید زیرا کاربران از فرصت سود سریع استفاده کردند.

این فروش اولیه باعث شد قیمت داگز حدود 30 درصد کاهش یابد و سوالاتی درباره‌ی اعتبار این رمز ارز یا تبدیل آن به یک طرح pump-and-dump  پیش آید. اگرچه شک و تردیدها باقی مانده است، اما اصول بنیادی داگز نشان‌دهنده‌ی پتانسیل بازگشت و رشد در طولانی‌مدت است.

پیش بینی قیمت داگز تا سال 2025

در اوایل سال 2024 شاهد چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین بودیم. تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد سال بعد از هاوینگ فرصت‌های سرمایه گذاری جذاب در بازار ایجاد می‌شود. اکثر تحلیل‌گران انتظار دارند این اتفاق برای سال 2025 نیز تکرار شود.

رشد بازار در سال 2025 قطعاً رشد ارز داگز را نیز به همراه خواهد داشت. اما انتظار داریم اوج قیمت در اواسط سال رغم بخورد و سپس قیمت در اواخر سال وارد یک فاز اصلاحی شود.

پیش بینی اوج قیمت داگز تا سال 2025 :

پیش بینی پایین‌ترین قیمت
0.0024 دلار

پیش بینی بالاترین قیمت
0.0052 دلار

پیش بینی متوسط قیمت
0.0036 دلار

شاید جالب باشد بدانید برای سال 2025 پیش بینی سایت Coincodex رشد داگز تا محدوده 0.0047 دلار است. اما این ارقام برای تحلیل آینده ارز داگز و پیش قیمتی در سال 2025، صرفاً یک دیدگاه شخصی است و پیشنهاد سرمایه گذاری نیست!

 

پیش‌ بینی قیمت داگز از سال 2024 تا 2030

مهم‌ترین نکاتی که باید از پیش‌بینی قیمت داگز بدانید:

بر اساس نمودار قیمت لحظه‌ ای داگز، قیمت این میم کوین در تاریخ ۱۰ شهریور، ۰.۰۰۱۳۰۸ دلار است.
داگز در حال حاضر مارکت کپ 658.88 میلیون دلاری دارد و تنها 3 روز پس از راه‌اندازی، به نهمین میم کوین بزرگ از نظر مارکت کپ تبدیل شد.
پیش‌بینی می‌شود داگز در ماه‌های پایانی سال 2024 به روند صعودی خود ادامه دهد و تا پایان سال به قیمت 0.0014 دلار برسد.
پیش‌بینی قیمت داگز برای سال 2025 نشان می‌دهد که این توکن به قیمت متوسط 0.0015 دلار خواهد رسید و تا پایان سال 2030 می‌تواند به قیمت 0.0034 دلار برسد.

در ادامه، پیش‌بینی کامل قیمت داگز برای سال‌های 2024 تا 2030 را مشاهده می‌کنید:

سال
قیمت متوسط
حداقل قیمت احتمالی
حداکثر قیمت احتمالی

2024
$0.0013
$0.0012
$0.0014

2025
$0.0015
$0.0014
$0.0017

2030
$0.0034
$0.0021
$0.0054

 

چرا باید به آینده ارز داگز امیدوار باشیم؟

در پیش بینی قیمت داگز تا سال 2025 دیدگاه صعودی وجود دارد. اما دلیل این موضوع چیست و چرا باید نسبت به آینده ارز داگز امیدوار باشیم؟

برای درک بهتر و بررسی دلایل این پیش بینی قیمتی به برخی از مهم‌ترین داده‌ها خواهیم پرداخت.

راه‌اندازی در لانچ پد بایننس : داگز به عنوان اولین میم کوین در لانچ پد بایننس عرضه شد. این حمایت مستقیم بایننس را نشان می‌دهد و شهرت جهانی برای ارز داگز محسوب می‌شود.
حمایت مستقیم تلگرام و تون کوین : این رمزارز به صورت مستقیم توسط تلگرام و تون کوین حمایت می‌شود و این می‌تواند عامل مهمی در رشد قیمت باشد.
رقابت نسبتاً کم در شبکه Toncoin : در حالی که بازار ارزهای دیجیتال پر از میم کوین است؛ اما رقابت در شبکه تون کوین آسان‌تر است. داگز تنها میم کوین مطرح این شبکه محسوب می‌شود و  رقابت آسان‌تری در پیش دارد.
جامعه طرفداران گسترده : ربات داگز با توزیع ایردراپ خود توانست بیش از 50 میلیون طرفدار جذب کند. این جامعه گسترده از طرفداران می‌توانند بر قیمت داگز در آینده تاثیر مثبت بگذارند.
روند صعودی بازار در سال 2025 : اکثر تحلیل‌گران به رشد قیمتی ارزهای دیجیتال در سال 2025 امیدوار هستند. رشد کلی بازار قطعاً تاثیر مثبتی بر قیمت ارز Dogs نیز خواهد گذاشت.

 

تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت داگز

از منظر تکنیکال، قیمت داگز پس از نوسانات اولیه خود علائمی از تثبیت نشان داده است. طبق داده‌های TradingView، نمودارهای داگز در بازه‌ زمانی یک‌ساعته نشان می‌دهد توکن مذکور در سطح 0.001068 دلار پس از روند نزولی از اوج 0.001644 دلار حمایت پیدا کرده است. این سطح حمایت بسیار حیاتی است زیرا می‌تواند از کاهش بیشتر قیمت داگز به زیر 0.1 سنت جلوگیری کند.

روند قیمت فعلی نشانگر کاهش نوسانات است که از طریق تشکیل کف محکم در سطح 0.001068 دلار مشخص می‌شود. برای آغاز یک رالی، داگز باید از سطوح مقاومت کلیدی 0.001212 و 0.001397 عبور کند. اگر این سطوح شکسته شوند، احتمال زیادی وجود دارد که داگز به یک سطح اوج جدید برسد، به‌ویژه اگر روند کلی بازار صعودی باشد.

یکی از عواملی که می‌تواند تاثیر زیادی بر عملکرد داگز بگذارد، جلسه‌ بعدی فدرال رزرو ایالات متحده در 17 و 18 سپتامبر 2024 است. اگر فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد، داگز می‌تواند از یک رالی گسترده بازار بهره‌مند شود و قیمت خود را فراتر از اوج قبلی 0.0016 دلار برساند.

تحلیل آن‌چین داگز

متاسفانه داده‌های آن‌چین داگز هنوز در دسترس نیست. با این حال، تحلیلگران انتظار دارند به‌زودی داده‌های ملموس‌تری در دسترس باشد که تحلیل دقیق‌تری در مورد مسیر داگز به دست دهد. برخلاف در دسترس نبودن داده‌های آن‌چین فعلی، احساسات بازار نسبت به آینده‌ داگز همچنان خوش‌بینانه است.

آیا ارز داگز ارزش سرمایه گذاری دارد؟

در این مقاله به صورت جامع به آینده ارز داگز پرداختیم. عوامل و دلایلی که نشان می‌دهند قیمت می‌تواند شاهد رشد باشد را به صورت صفر تا صد معرفی و بررسی کردیم. اما آیا ارز داگز ارزش سرمایه گذاری دارد؟

طی این مطلب پی بردیم که ارز داگز پتانسیل رشد دارد و در قدم اول می‌تواند انتخابی برای رشد سرمایه باشد. اما توجه کنید داگز صرفاً یک میم کوین است و این دسته از ارزهای دیجیتال ذاتاً ریسک بالایی دارند.

پس با توجه به این موارد می‌توان گفت داگز یک دارایی بشدت پر ریسک است که پتانسیل رشد سرمایه کاربران تا سال 2025 را دارد. رعایت مدیریت سرمایه یکی از مهم‌ترین عوامل برای سرمایه گذاری در ارز Dogs است.

اما در بازار ارزهای دیجیتال فرصت‌های سرمایه گذاری دیگری نیز وجود دارد که برخی می‌توانند افزایش سرمایه بیشتری در پی داشته باشند. پیشنهاد ما این است اولاً برای سرمایه گذاری در این بازار ابتدا یک سبد هولد تشکیل دهید.

سپس با تحقیقات گسترده می‌توانید بهترین ارزها را در سبد خود قرار دهید و از رشد بازار تا سال 2025 بیشترین بهره را ببرید.

توجه کنید تمام این مطالب با دیدگاه بلندمدت است و هیچگونه پیشنهاد خرید و فروش نیست!

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
پیش بینی ارز دیجیتال
پیش بینی ارز سلسیوس سال ۲۰۲۴ تا 2030
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات