پیشروی پرقدرت شیبا در دنیای هوش مصنوعی! ضررهای دارندگان SHIB جبران می‌شود؟

  • توسط: admin
پیشروی پرقدرت شیبا در دنیای هوش مصنوعی! ضررهای دارندگان SHIB جبران می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو (SHIB)، بار دیگر توجه‌ها را جلب کرده و از همکاری جدیدی خبر داده است. روز سه‌شنبه، کوساما به همکاری با مس بیلد (Mass Build) اشاره کرد و آن را به‌عنوان لایه مالی جدید شیبا معرفی نمود.

اضافه شدن این لایه مالی به‌عنوان یک راه‌حل مبتنی بر هوش مصنوعی، هیجان جامعه شیبا را برانگیخته و موجب امیدواری‌ آن‌ها نسبت به آینده این اکوسیستم شده است.

طبق گزارش‌ها، هدف این همکاری ایجاد «یک لایه مالی در شبکه شیبا با راه‌حل‌های قانونی و مالی مبتنی بر هوش مصنوعی» است. این پروژه همچنین از حمایت شرکت پرداخت آنلاین استرایپ (Stripe) برخوردار است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

کال داریا، دیگر توسعه‌دهنده جامعه شیبا نیز در تاریخ ۱۵ اکتبر اعلام کرد که «شیبا در حال ایجاد لایه مالی نهایی برای اکوسیستم خود به‌واسطه همکاری با مس بیلد است».

این اظهارات توجه‌ها را به دیگر توکن این اکوسیستم، یعنی دوج کیلر (LEASH) نیز جلب کرده است.

پس از اعلام این خبر، قیمت شیبا با افزایشی ۱.۸۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۸۳۱ دلار رسید و کف و سقف قیمت آن در این مدت به‌ ترتیب ۰.۰۰۰۰۱۷۸۹ و ۰.۰۰۰۰۱۸۹۳ دلار بوده است. همچنین، قیمت دوج کیلر با افزایشی ۳.۶ درصدی به ۲۸۹.۹۱ دلار رسید.

در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی از افزایش نرخ توکن‌سوزی شیبا هستند که به افزایش احساسات مثبت در بازار کمک کرده است. همچنین، داده‌های اخیر نشان می‌دهند که شاخص سود باز معاملات آتی شیبا با افزایش ۱۸ درصدی به ۵۶.۵۲ میلیون دلار رسیده است.

حجم معاملات مشتقات این توکن نیز با جهشی ۴۶ درصدی به ۱۷۵.۰۴ میلیون دلار افزایش یافته که همگی سیگنال‌های مثبتی محسوب می‌شوند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات