پیشتازی تون با کنترل ۵۰ درصد تراکنش‌های لایه اول! راز موفقیت این شبکه چیست؟

  • توسط: admin
پیشتازی تون با کنترل ۵۰ درصد تراکنش‌های لایه اول! راز موفقیت این شبکه چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاکچین تون (TON) به‌ عنوان یکی از شبکه‌های لایه‌ ۱ پیشرو، در ماه سپتامبر به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. این موفقیت‌ها به اجرای پروژه‌های متعدد، به ‌ویژه پروژه‌های مرتبط با تلگرام نسبت داده می‌شود.

بر اساس داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant)، بلاکچین تون حدود ۵۰ درصد از حجم تراکنش‌های لایه‌ ۱ در کل بازار را به خود اختصاص داده است. راه‌اندازی و ایردراپ توکن بازی‌های کلیک‌محور مانند همستر کامبت، کتیزن و داگز، نقشی کلیدی در این موفقیت داشته‌اند.

طبق گزارش‌ها، پس از راه‌اندازی میم‌کوین داگز در شبکه تون، حدود ۱۷ میلیون کاربر، توکن‌های خود را مطالبه (claim) کردند. همچنین در ماه آگوست، داگز به ۲۸ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید و از ۵ میلیون کیف پول منحصر‌به‌فرد هم عبور کرد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

بازی همستر کامبت نیز توانست به سومین اپلیکیشن تاریخ تبدیل شود که به سرعت ۱۵۰ میلیون کاربر را جذب کرده است. تا اواخر جولای، این بازی بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر داشت که یک رکورد قابل‌توجه در توسعه بازی‌های وب ۳ به شمار می‌رود.

پروژه کتیزن نیز با لیست شدن توکن بومی خود، CATI، در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و کوین‌بیس، به رشد اکوسیستم بلاکچین تون کمک کرده است. این پروژه‌ها و موفقیت‌های مشترک‌شان، تون را به یکی از برترین بلاکچین‌های تراکنش‌های لایه‌ ۱ تبدیل کرده‌اند.

در همین راستا، داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما نشان می‌دهند که با تسلط تون بر اکوسیستم گیم‌فای (GameFi)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این شبکه در ماه سپتامبر نزدیک به ۴۰ درصد رشد داشت و از ۳۱۱.۶۶ میلیون دلار در ۲۷ آگوست به ۴۳۱.۹۸ میلیون دلار در ۳۰ سپتامبر رسید.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات