پیشتازی بی‌سابقه ETF اتریوم بلک‌راک؛ جذب ۱۰۸ میلیون دلار سرمایه در یک روز!

  • توسط: admin
پیشتازی بی‌سابقه ETF اتریوم بلک‌راک؛ جذب ۱۰۸ میلیون دلار سرمایه در یک روز!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود چالش‌های اقتصادی جهانی در این هفته، صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم شرکت بلک‌راک (ETFA) در روز سه‌شنبه ۶ آگوست، با جذب بیش از ۱۰۸ میلیون دلار سرمایه‌، پیشتاز بود و فاصله زیادی با سایر صندوق‌ها ایجاد کرد.

این موفقیت در حالی به دست آمد که دیگر صندوق‌های ETF اتریوم در همان روز، به طور کلی شاهد ورود ۹۹ میلیون دلار سرمایه بودند. در این میان، صندوق ETF اتریوم گری‌اسکیل (ETHE) خروج سرمایه ۳۹.۷ میلیون دلاری را ثبت کرد.

شایان ذکر است که در روز دوشنبه سیاه (۵ آگوست) نیز که شاخص‌های نیکی (Nikkei) و تاپ‌ایکس (Topix) بازار سهام ژاپن با کاهش شدید ۱۲ درصدی روبرو شدند، ETF اتریوم بلک‌راک توانست بیش از ۵۷ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

به گفته نیت گراسی، کارشناس بازار، صندوق ETF اتریوم بلک‌راک ممکن است در بین ۱۰ درصد برتر صندوق‌های ETF عرضه شده در سال ۲۰۲۴ قرار بگیرد.

صندوق ETF بیت‌کوین بلک‌راک (IBIT) در حال حاضر در بین ۱۰ صندوق برتر امسال قرار دارد و خروج سرمایه از این صندوق‌ها در حال کاهش است که به معنای تحولات مثبت در آینده است.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که بورس نزدک به همراه بلک‌راک در روز سه‌شنبه، پیشنهادی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه داده‌اند تا امکان معاملات آپشن برای صندوق ETHA فراهم شود.

به نظر می‌رسد که این تغییر قوانین، به نفع سرمایه‌گذاران باشد و روشی کم‌هزینه را برای دستیابی به بازار اتریوم و راه‌حلی برای پوشش ریسک ارائه دهد. نظرات در مورد این پیشنهاد باید در مدت ۲۱ روز ارسال شود و تصمیم نهایی SEC در مورد این پیشنهاد، در اوایل آوریل ۲۰۲۵ اتخاذ خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازارهای مالی جهانی با کاهش نگرانی‌های مربوط به رکود اقتصادی در ایالات متحده، بهبود یافته و قیمت اتریوم دوباره به بالای ۲۵۰۰ دلار بازگشته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات