پیش‌بینی‌ جدید تحلیلگران درباره بیت‌کوین؛ کف قیمت BTC در این روند نزولی کجاست؟

  • توسط: admin
پیش‌بینی‌ جدید تحلیلگران درباره بیت‌کوین؛ کف قیمت BTC در این روند نزولی کجاست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیتر برانت، یکی از معامله‌گران با تجربه بازار، اعلام کرده که بیت‌کوین (BTC) در حال تشکیل الگوی «سه موش کور- Three Blind Mice» است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن در روزهای آینده کاهش یابد.

برانت در تاریخ ۲ اکتبر، در پستی در شبکه اجتماعی X اشاره کرد که این الگو می‌تواند به معنای ادامه روند نزولی قیمت باشد.

او آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۲ به این الگو اشاره کرده بود، زمانی که بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد و پس از یک دوره طولانی نزول، به طور ناگهانی افزایش یافت.

برانت همچنین در پست دیگری هشدار داد که افزایش اخیر بیت‌کوین نتوانسته است الگوی نزولی ۷ ماهه‌اش را تغییر دهد و برای تأیید پایان این روند نزولی، باید قیمت بالای ۷۱ هزار دلار تثبیت شود.

در این میان، برخی از معامله‌گران معتقدند که الگوی «سه موش کور» برانت، تقلیدی طنزآمیز از الگوی «سه کلاغ سیاه- Three Black Crows» است که به بازگشت روند صعودی اشاره دارد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

در همین حال، تحلیلگر دیگری به نام جاستین بنت عنوان کرده که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۵۷ هزار دلار کاهش یابد. او بر این باور است که حمله قریب‌الوقوع اسرائیل به ایران می‌تواند یکی از عوامل این کاهش باشد؛ همان‌طور که پس از حملات موشکی ایران به اسرائیل، قیمت بیت‌کوین به ۶۰ هزار دلار سقوط کرد.

اگرچه بیت‌کوین در ادامه به بالای ۶۱ هزار دلار بازگشت، اما بنت هشدار داده که این افزایش ممکن است موقتی باشد.

با این حال، چشم‌انداز بلندمدت بیت‌کوین همچنان صعودی است؛ زیرا عوامل متعددی در فصل چهارم سال میلادی از رشد قیمت این ارز دیجیتال حمایت می‌کنند.

بنت پیش‌بینی کرده که محدوده ۵۷ هزار تا ۵۸ هزار دلار برای بیت‌کوین مهم است و تنها با بازگشت قیمت به ۶۲ هزار دلار می‌توان انتظار روندی صعودی داشت. او افزود تا زمانی که این اتفاق نیفتد، بازار در کنترل فروشندگان خواهد بود.

در حال حاضر، رویدادهای اقتصادی مانند کاهش نرخ بهره در آمریکا و تزریق نقدینگی از سوی چین می‌تواند به نفع بیت‌کوین باشد.

همچنین، شروع بازپرداخت مطالبات طلبکاران صرافی FTX و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز ممکن است تأثیر مثبتی بر قیمت بیت‌کوین در آینده داشته باشند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات