پپه در حال تثبیت قیمت؛ آیا الگوی پرچم به روند افزایشی PEPE کمک خواهد کرد؟

  • توسط: admin
پپه در حال تثبیت قیمت؛ آیا الگوی پرچم به روند افزایشی PEPE کمک خواهد کرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

از هفته گذشته و پس از صعود بیت‌کوین به ۶۷۰۰۰ دلار، اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ رشد قابل‌توجهی داشته‌اند. با این حال، میم‌کوین‌های با تم قورباغه مانند پپه (PEPE) که به عنوان دارایی‌های با حرکت سریع در بازار شناخته می‌شوند، در این مدت رشد خوبی نداشته‌اند.

ثبت کندل‌های سبز و قرمز متناوب در نمودار روزانه قیمت پپه، نشان‌دهنده عدم اطمینان معامله‌گران است. با این حال، الگوی پرچم صعودی موجود هنوز امید به افزایش قیمت را زنده نگه داشته است.

قیمت پپه، پس از بهبود بازار در ماه جولای، از سطح حمایت افقی ۰.۰۰۰۰۰۷۶۳ دلار، که با حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه و خط پایینی الگوی کانال تقویت شده بود، برگشت و در طی دو هفته ۶۸ درصد افزایش یافت.

همزمان با این افزایش قیمت، سود باز پپه نیز ۷۵ درصد افزایش یافت و از ۸۳.۶ میلیون دلار به ۱۴۶.۷۵ میلیون دلار رسید، که نشان‌دهنده افزایش فعالیت معامله‌گران و احساسات صعودی است.

خرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE

در تاریخ ۱۶ جولای، پپه موفق به شکست مقاومت کانال شد، اما از آن زمان به صورت افقی و سایدوی معامله شده است. این تثبیت نشان‌دهنده عدم اعتماد خریداران به ادامه روند صعودی است.

تحلیل نمودار ۴ ساعته قیمت پپه نشان می‌دهد که یک الگوی پرچم صعودی شکل گرفته است. این الگو بیانگر یک اصلاح موقت قبل از بازگشت قدرت خریداران برای جهش بعدی است.

شکستن خط مقاومت این الگو می‌تواند قیمت را به ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار برساند. از سوی دیگر، نزولی شدن روند می‌تواند منجر به اصلاح بیشتر و بازگشت قیمت به سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۷۶۳ دلار شود.

در این میان، اندیکاتور باند بولینگر (BB) نشان‌دهنده کنترل خریداران بر دارایی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) با عدد ۵۴، احساسات خنثی تا صعودی در بازار را نشان می‌دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات