پپه به دوراهی حساس رسید! صعود قیمت در راه است یا باید منتظر اصلاح باشیم؟

  • توسط: admin
پپه به دوراهی حساس رسید! صعود قیمت در راه است یا باید منتظر اصلاح باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم‌کوین پپه (PEPE) در آخرین حرکت خود به سطح مقاومتی کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۱۵۲ دلار رسیده است. عبور از این سطح می‌تواند موج جدیدی از افزایش قیمت را ایجاد کند، در حالی که عدم موفقیت در غلبه بر آن ممکن است به اصلاح قیمت و کاهش بیشتر منجر شود.

در حال حاضر، قیمت پپه بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه قرار دارد، اما در چارت ۴ ساعته نشانه‌هایی از عدم امکان غلبه بر مقاومت یادشده مشاهده می‌شود.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

پس از رسیدن به این سطح مقاومتی، قیمت کاهش یافته و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از ۸۸ درصد به ۸۰ درصد افت کرده است. این وضعیت نشان‌دهنده کاهش فشار خرید و احتمال ورود به مرحله اصلاح یا تثبیت قیمت است.

در چارت روزانه نیز، قیمت PEPE رشد قوی‌ای را تجربه کرده و چندین کندل صعودی پس از عبور از منحنی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه تشکیل شده است. با این حال، کندل کنونی نزولی شده که از افزایش فشار فروش حکایت دارد و می‌تواند نشانه‌ای از ضعف در قدرت صعودی باشد.

در همین حال، اندیکاتور RSI روزانه هم به ۷۵ درصد رسیده که اگرچه نشان‌دهنده خوش‌بینی و فشار خرید است، اما قرارگیری آن در نزدیکی منطقه اشباع خرید، احتمال وقوع اصلاح را افزایش می‌دهد.

اگر قیمت بر مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۱۵۲ دلار غلبه کند، احتمال افزایش بیشتر تا مقاومت بعدی در ۰.۰۰۰۰۱۷۳۱ دلار و بالاتر از آن وجود دارد. در طرف مقابل، در صورت عدم توانایی قیمت در عبور از این مقاومت، احتمال کاهش آن تا ۰.۰۰۰۰۰۷۶۶ دلار و پایین‌تر از آن وجود خواهد داشت.


منبع

بیت کوینیست


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات